Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε στην Εθνική Πινακοθήκη όταν βουλευτής του κόμματος Νίκη εισέβαλε και έσπασε προθήκες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για τον βουλευτή Νικόλαο Παπαδόπουλο, ο οποίος κατά πληροφορίες εισέβαλε στην Πινακοθήκη και έσπασε προθήκες εκθεμάτων τα οποία θεωρούσε βλάσφημα για τη θρησκεία.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο βουλευτής της Νίκης συνελήφθη και κρατείται στην Πινακοθήκη.
Σημειώνεται πως ο Νίκος Παπαδόπουλος τον Δεκέμβριο του 2023, παραμονές Χριστουγέννων, είχε κάνει παρέμβαση στη Βουλή, σε συζήτηση για το ασφαλιστικό νομοσχέδιο, μιλώντας για καλικάντζαρους και τις πύλες της Κολάσεως.
Στη σύντομη παρέμβασή του, ο γιατρός στο επάγγελμα, βουλευτής της Νίκης είχε στείλει μήνυμα… ετοιμότητας στον ελληνικό λαό, προειδοποιώντας πως «ανοίγουν οι πύλες της Κολάσεως» και ότι «δαιμόνια ή καλικάντζαροι θα επιτεθούν στον λαό του Θεού».


«Κατέθεσε ερώτηση για τα έργα που υβρίζουν την Παναγία, αλλά δεν πήρε απάντηση», είπε η σύζυγός του στο iefimerida
Στο iefimerida μίλησε η σύζυγο του βουλευτή της Νίκης, αναφέροντας ότι δεν γνώριζε τι είχε συμβεί μέσα στον χώρο, υποστηρίζοντας ότι είχε καταθέσει σχετική ερώτηση «για τα έργα που εκθέτονται και υβρίζουν το πρόσωπο της Παναγίας, του Χριστού και των Αγίων μας», χωρίς να πάρει κάποια απάντηση.
«Ως βουλευτής της Νίκης κατέθεσε ερώτηση για τα έργα που εκθέτονται και υβρίζουν το πρόσωπο της Παναγίας, του Χριστού και των Αγίων μας, αλλά δεν πήρε απάντηση.
Αργότερα, έστειλε επιστολή προς τη διευθύντρια της Εθνική Πινακοθήκης, απαιτώντας να κατεβούν αυτά τα έργα. Η αίτηση πρωτοκολλήθηκε, αλλά επίσης δεν πήραμε απάντηση.
Τώρα το τι έγινε μέσα (σ.σ. στην Εθνική Πινακοθήκη), δεν ξέρω», δήλωσε η σύζυγός του Νικόλαου Παπαδόπουλου.
Η ερώτηση που είχε κάνει στη Βουλή
Ο βουλευτής της Νίκης τις τελευταίες ημέρες έκανε αναρτήσεις, έβγαζε ανακοινώσεις και έκανε ερωτήσεις στην υπουργό Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, για τη συγκεκριμένη περιοδική έκθεση που φιλοξενείται στην Εθνική Πινακοθήκη, λέγοντας ότι προσβάλλει τη χριστιανική πίστη.
Σε ανακοίνωσή του στον ιστότοπό του έγραφε:
Ο αντιχριστιανικός δογματισμός της Υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη σε όλο του το μεγαλείο
Σε περιοδική έκθεση στην Εθνική Πινακοθήκη – Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου που θα διαρκέσει από 22.1.2025 έως 30.09.2025, έχει επιλεγεί και παρουσιάζεται μεταξύ των άλλων και ένα έργο Έλληνα καλλιτέχνη το οποίο προδήλως θίγει την Ορθόδοξη Χριστιανική πίστη, προσβάλλοντας ευθέως τα ιερά πρόσωπα της Παναγίας και του Χριστού, τα οποία απεικονίζονται παραμορφωμένα.
Την ώρα λοιπόν που ακόμη και άθεοι άνθρωποι, μπροστά σε αξεπέραστες ανθρώπινες δυσκολίες εκλιπαρούν τη βοήθεια της Μητέρας Παναγιάς μας, στην έκθεση αυτή παρουσιάζεται παραμορφωμένο «εικόνισμα η Παναγία με τον Χριστό αγκαλιά (άτιτλο)» ενώ σε άλλο έργο του ίδιου καλλιτέχνη ο Άγιος Γεώργιος εμφανίζεται ως «O Χασάπης της Λεωφόρου”.
Με δεδομένο ότι η επικρατούσα θρησκεία στην Πατρίδα μας είναι της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού (άρθρο 3 παράγραφος 1 του ελληνικού Συντάγματος), η απάντηση της Υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη (να σημειωθεί ότι ορκίστηκε με θρησκευτικό όρκο στην ορκωμοσία της παρούσας κυβέρνησης στις 27 Ιουνίου 2023), για το εν λόγω έργο, ήταν δικολαβίστικη και εξόχως παραπλανητική, αφού καταπατεί το Σύνταγμα και ταυτόχρονα θίγει και προσβάλλει βαθύτατα τα θρησκευτικά πιστεύω της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων πολιτών:
«Το Υπουργείο Πολιτισμού, δρώντας πάντοτε με γνώμονα την προστασία της εν γένει πολιτιστικής και καλλιτεχνικής κληρονομιάς της χώρας, ουδέποτε προβαίνει σε ενέργειες λογοκρισίας».
Η παραπάνω, όσο απίστευτο και αν φαντάζει, ήταν η επίσημη απάντηση σε σχετική ερώτηση που κατέθεσα.
Βέβαια, να θυμίσω πως την ώρα που το Υπουργείο Πολιτισμού κάνει λόγο για προστασία της έκφρασης και αποφυγή της λογοκρισίας, την ίδια ώρα αν τολμήσει να δημοσιοποιήσει κάποιος μία αφίσα κατά των εκτρώσεων, χαρακτηρίζεται φασίστας και πουριτανός.
Έτσι η τοποθέτηση της κ. Μενδώνη είναι μία απάντηση που δείχνει περίτρανα πως το Υπουργείο Πολιτισμού προάγει οτιδήποτε άλλο εκτός από τα χριστιανικά ιδεώδη του λαού μας, ερχόμενο σε πλήρη αποξένωση από τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελληνίδων και των Ελλήνων που ξυπνούν και κοιμούνται κάνοντας το Σταυρό τους, με το όνομα της μάνας μας Παναγίας στα χείλη, μοναδική τους ελπίδα στα εύκολα και στα δύσκολα.
Αλλά δυστυχώς το Υπουργείο Πολιτισμού είναι συνταγμένο στο κυβερνητικό αντιχριστιανικό αφήγημα, που έκλεισε τις Εκκλησιές και απαγόρευσε τη συμμετοχή του λαού μας στα Θεία Πάθη του Ιησού Χριστού μας, μεταβάλλοντας ακόμη και την Ανάστασή Του, από τις 12 μ.μ. στις 9 μ.μ., λες και δεν μεταδίδεται ο Covid19 στις 9 μ.μ., αλλά στις 12 μ.μ.
Ωστόσο ο ελληνικός λαός, που στη συντριπτική του πλειοψηφία αποκηρύσσει πλέον αυτήν την καθεστωτική κυβέρνηση, πολύ σύντομα θα απαλλαγεί από τα "ορφανά του Σημίτη" και τους διεθνιστές του "Ποταμιού".
Θα στερέψουν όπως ακριβώς “στέρεψε και το Ποτάμι” και θα αποτελέσουν τη μαύρη Βίβλο στην Ιστορία του Έθνους των Ελλήνων.
Τέλος, φτάνει πια η δημοκρατικότητά σας κ. Μενδώνη!».
Δείτε τους πίνακες που ανήρτησε ο βουλευτής της Νίκης, από την έκθεση της Πινακοθήκης:


Σε ανάρτησή του προς τον Πινακοθήκη έγραφε:
Συγκεκριμένα, σε προσωπική του ανάρτηση προς τη Διεύθυνση της Εθνικής Πινακοθήκης - Μουσείου Αλεξάνδρου Σούτσου αναφέρει:
Αξιότιμοι κύριοι/κυρίες,
Η Ελλάδα είναι η χώρα της Ορθοδοξίας, της Ιστορίας και του Πολιτισμού. Η Εθνική Πινακοθήκη, ως θεσμός που οφείλει να διαφυλάττει την πολιτιστική μας κληρονομιά, μετατρέπεται σε εργαλείο προσβολής της πίστης του ελληνικού λαού, προβάλλοντας έργα που διαστρεβλώνουν και βεβηλώνουν τα ιερότερα σύμβολα της Ορθόδοξης Χριστιανικής μας παράδοσης.
Τα «έργα» που παρουσιάζονται στην περιοδική σας έκθεση, ιδίως το «εικόνισμα η Παναγία με τον Χριστό αγκαλιά» και η χυδαία παραποίηση του Αγίου Γεωργίου, δεν αποτελούν τέχνη. Αποτελούν ευθεία επίθεση στην Πίστη μας, στην πολιτιστική μας ταυτότητα, στις ρίζες του Έθνους μας. Αυτές οι παραμορφώσεις δεν είναι απλώς προκλητικές· είναι βλάσφημες και καταχρηστικές, προκαλώντας το κοινό αίσθημα και παραβιάζοντας τον θεμελιώδη σεβασμό που η Ελληνική κοινωνία τρέφει για την Ορθόδοξη Πίστη.
Το Υπουργείο Πολιτισμού, με την ανοχή του, καθίσταται ηθικός αυτουργός σε αυτή την προσβολή. Την ίδια στιγμή που κάθε αναφορά στις παραδοσιακές αξίες της Πατρίδας και της Ορθοδοξίας χαρακτηρίζεται «αναχρονιστική», βλέπουμε μια πρωτοφανή προσπάθεια πολιτιστικής αποδόμησης με τη σιωπηλή συνενοχή των θεσμών. Ο Ελληνικός λαός όμως δεν θα ανεχθεί αυτή την ύπουλη υπονόμευση της πίστης του.
Η Ορθοδοξία δεν είναι μουσειακό έκθεμα ούτε πεδίο καλλιτεχνικού πειραματισμού. Είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του Έθνους μας, η δύναμη που μας κράτησε ζωντανούς μέσα στους αιώνες, από την Άλωση έως την Εθνεγερσία, από τις διώξεις έως τις νίκες μας. Η βεβήλωσή της δεν μπορεί να γίνεται ανεκτή στο όνομα μιας δήθεν «καλλιτεχνικής ελευθερίας», όταν αυτή η ίδια ελευθερία δεν ισχύει για όσους υπερασπίζονται την παράδοση και την αλήθεια της πίστης μας.
ΕΠΕΙΔΗ:
Η προβολή αυτών των εκθεμάτων συνιστά κατάφωρη προσβολή του θρησκευτικού συναισθήματος της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων, της επικρατούσας θρησκείας του κράτους μας, όπως ορίζεται από το Σύνταγμα.
Η ανοχή τέτοιων έργων υπονομεύει τη δημόσια τάξη, όπως αυτή διαμορφώνεται από τα θεμέλια του Ελληνικού Συντάγματος και της νομικής παράδοσης της χώρας μας.
Η νομολογία του Αρείου Πάγου (ΟλΑΠ 17/2008, 6/1990) έχει ξεκάθαρα ορίσει ότι τα δόγματα της Ορθόδοξης Εκκλησίας αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της δημόσιας τάξης, η οποία δεν μπορεί να διαταράσσεται από τέτοιου είδους εκτροπές.
Η Εθνική Πινακοθήκη, ως δημόσιος θεσμός, δεν έχει το δικαίωμα να επιτρέπει εκθέματα που προάγουν τη βλασφημία, την ασέβεια και τον αποχριστιανισμό της κοινωνίας μας.
Καθημερινά, μαθητές και νέοι επισκέπτονται τον χώρο σας και έρχονται σε επαφή με αυτές τις παραμορφώσεις, κάτι που συνιστά ηθικό και πνευματικό έγκλημα εις βάρος της ελληνικής νεολαίας.
Και βέβαια η δαπάνη για το αίσχος πληρώνεται από τον Έλληνα, Ορθόδοξο, φορολογούμενο.
Τι αδικία…..
ΑΠΑΙΤΩ την ΑΜΕΣΗ απόσυρση των συγκεκριμένων εκθεμάτων από την Εθνική Πινακοθήκη.
Σε διαφορετική περίπτωση, σας καθιστώ υπεύθυνους για κάθε έννομη συνέπεια και επιφυλάσσομαι να εξαντλήσω κάθε νόμιμο μέσο για την αποκατάσταση της τάξης και του σεβασμού προς την πίστη και την παράδοσή μας.
Ο Ελληνικός λαός δεν θα επιτρέψει την πολιτιστική του αλλοίωση. Ο Χριστιανικός κόσμος δεν θα σιωπήσει μπροστά σε αυτή την προπαγάνδα. Η Ορθοδοξία και η Πατρίδα δεν εκχωρούνται, δεν παραμορφώνονται, δεν υβρίζονται.
Η Ελλάδα δεν σκύβει το κεφάλι.
Νικόλαος Παπαδόπουλος
Δρ. Καρδιοχειρουργικής ΑΠΘ
Βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης
Κίνημα «ΝΙΚΗ»
H ερώτηση που είχε κάνει στην υπουργό Πολιτισμού:
Και η απάντηση της Λίνας Μενδώνη στον βουλευτή της Νίκης:
«Η Σαγήνη του Αλοκόττου - Ενδιάμεσος Χώρος»: H έκθεση για την οποία προκάλεσε το επεισόδιο ο βουλευτής της Νίκης
Η έκθεση για την οποία προκλήθηκε το επεισόδιο έχει τίτλο «Η Σαγήνη του Αλοκόττου - Ενδιάμεσος Χώρος». Όπως αναφέρει το site της Εθνικής Πινακοθήκης, «η επιδραστικότητα της ανατρεπτικής θέασης του κόσμου από τον Goya αποδεικνύεται εξαιρετικά ανθεκτική στο χρόνο. Κάνει εμφανή την παρουσία της στην απελευθερωτική έκρηξη των σουρεαλιστικών οραμάτων και της ποιητικής γλώσσας του μοντερνισμού, ενώ συνεχίζει μέχρι σήμερα να μας προσφέρει μια πολύτιμη δεξαμενή πρωτότυπων εικαστικών ερμηνειών για τη σχέση μας με τον κόσμο και τα όντα που τον συναποτελούν. Τα χαρακτικά του διακρίνονται για την αληθοφάνεια του τερατώδους, την πειστικότητα του παράλογου και την έλξη του αποτρόπαιου. Αξιοποιώντας τη θεατρικότητα της καρναβαλικής παράδοσης και της Commedia dell’ Arte, ο Goya συνθέτει ένα καινοφανές σύμπαν στο οποίο κυριαρχεί η αμφισημία και η υβριδικότητα, η διαρκής αιώρηση ανάμεσα στο οικείο και το ανοίκειο, αίσθηση που οφείλεται στην αριστοτεχνική συναρμογή δημοφιλών, καθημερινών θεμάτων με παράταιρες, απειλητικές, αποκρουστικές ή και δυσερμήνευτες μορφές οι οποίες παραδόξως μας έλκουν αντί να μας απωθούν, ίσως διότι σ’ αυτές αναγνωρίζουμε διαισθητικά κάτι βαθιά δικό μας.
Με κινητήριο μοχλό τις σειρές των χαρακτικών έργων του Goya στην Εθνική Πινακοθήκη και συνεπείς στην πρόθεση να ανανεώσουμε τα εργαλεία ανάγνωσης των ιστορικών συλλογών με το πρόγραμμα δράσεων του Ενδιάμεσου Χώρου, παρουσιάζουμε παράλληλα με την έκθεση των 80 χαρακτικών της σειράς Los Caprichos, ένα θεματικό αφιέρωμα στην ελληνική τέχνη με τίτλο Η Σαγήνη του Αλλόκοτου. Στην ομαδική έκθεση περιλαμβάνονται έργα δέκα καλλιτεχνών που από διαφορετικές αφετηρίες εναγκαλίζονται και εικονίζουν το αλλόκοτο, το υβριδικό, και το γκροτέσκο».
Καλλιτέχνες: Άγγελος Αντωνόπουλος, Γιάννης Γαΐτης, Σίλεια Δασκοπούλου, Μαριάννα Ιγνατάκη, Διονύσης Καβαλλιεράτος, Χριστόφορος Κατσαδιώτης, Τάσος Μαντζαβίνος, Μαλβίνα Παναγιωτίδη, Άγγελος Παπαδημητρίου, Φίλιππος Τσιτσόπουλος