Με τα επιπλέον 4.000 τ.μ., τον επανασχεδιασμό, την περαιτέρω αποκάλυψη του ιστορικού κτιρίου, με οπτικές φυγές από το κατάστημα προς την πόλη, το attica στο Σύνταγμα πέρασε στην επόμενη μέρα και επιφυλάσσει εκπλήξεις.
Προφανώς, το αυτονόητο είναι στα 4.000 τ.μ. που προστέθηκαν στο πολυκατάστημα attica στο κέντρο της Αθήνας να επικεντρώσει κανείς το ενδιαφέρον του στις νέες luxury εταιρείες, στον τρόπο που η ταυτότητά τους αποτυπώνεται στον χώρο, στο πανηγύρι της κατανάλωσης. Και όμως, περπατώντας μέσα στους νέους χώρους του attica που απόκτησε περισσότερο χώρο μέσα στο City Link και επεκτάθηκε κυρίως στον τρίτο και τον τέταρτο όροφο, μπορεί για πρώτη φορά το βλέμμα να επικεντρωθεί σε κάτι άλλο πέραν της μόδας: στην αποκάλυψη της μοναδικής αρχιτεκτονικής του κτιρίου που συχνά χάνεται μέσα σε ένα πολυκατάστημα. Αποτελέσματα της επέκτασης και του επανασχεδιασμού των δυο ορόφων.
Ανεβαίνοντας στους νέους χώρους για πρώτη φορά βρίσκουμε οπτικές φυγές, παράθυρα απ’ όπου μπαίνει το αττικό φως και κοιτάζουμε την Αθήνα. H αισθητική διαμόρφωση, το φως, ο τρόπος που η πόλη μπαίνει στον χώρο, θυμίζουν αρκετά την λογική του Barneys, του άλλοτε θρυλικού πολυκαταστήματος της Νέας Υόρκης.
Σε κάθε περίπτωση, το attica τώρα περισσότερο παρά ποτέ επιχειρεί να υπηρετήσει αυτό το διεθνές μοντέλο: για παράδειγμα, απόκτησε εστιατόριο και κομμωτήριο, αναπόσπαστα μέρη υπηρεσιών των μεγάλων πολυκαταστημάτων του εξωτερικού. Συγκεκριμένα δημιουργείται VIP αίθουσα για ραντεβού αγορών, κομμωτηρίο Telis Kikeris, κατάστημα Carpo και café-wine bar Le Cassis.
Οσον αφορά τις εταιρείες, έμφαση δίνεται στις επώνυμες, luxury φίρμες – χαρακτηριστική η περίπτωση της αμερικανικής Tory Burch που απόκτησε τον δικό της χώρο και μεταφέρει ατόφια την φιλοσοφία της, με μια wasp, ή Hamptons αισθητική. Όμως η πιο ευρεία επένδυση είναι προφανώς στον χώρο των αθλητικών ειδών και του outdoor, με τις μεγαλύτερες φίρμες να αποκτούν ουσιαστικά χώρους μπουτίκ μέσα στο αθηναϊκό attica. Την αρχιτεκτονική επιμέλεια της επέκτασης ανέλαβε το γραφείο του Ακη Μπογδάνου που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη και έχει επιμεληθεί το σύνολο των καταστημάτων attica.
Το κτίριο αποτελεί ένα πραγματικό τοπόσημο της πόλης, από τα πλέον χαρακτηριστικά και διαδραστικά, σε διαρκή διάλογο με το Νομισματικό Μουσείο, έργο του Τσίλερ ακριβώς απέναντι επί της Πανεπιστημίου, αλλά και λίγα μέτρα πιο πέρα από τη Βουλή. Βρίσκεται στο Μέγαρο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού, γνωστού πλέον ως City Link, ένα συγκρότημα που περικλείεται από τις οδούς Πανεπιστημίου, Σταδίου, Βουκουρεστίου και Αμερικής με κάτοψη περίπου 9.000 τ.μ. Ο σχεδιασμός του αποτέλεσε αντικείμενο αρχιτεκτονικού διαγωνισμού το 1926.
Το πρώτο βραβείο κέρδισε η μελέτη των αρχιτεκτόνων Βασίλειου Κασσάνδρα και Λεωνίδα Μπόνη, αποφοίτων της 'Εcole des Beaux Arts του Παρισιού. Η κατασκευή άρχισε το 1927 και ολοκληρώθηκε το 1939 με την πτέρυγα επί της Πανεπιστημίου. Το πενταόροφο μέγαρο, έχει χαρακτηριστικά μοντέρνου ευρωπαϊκού κλασικισμού και ελληνικής κλασικιστικής παράδοσης με στοιχεία Art Deco. Μοναδικές πληροφορίες για την ιστορία του δημοσιεύονται στην έκδοση του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς «Το Μέγαρο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού».
Η επένδυση για την επέκταση του Attica συνολικά ανήλθε στα 8 εκατομμύρια ευρώ και υλοποιήθηκε μέσα στην πανδημία, παρά τους περιορισμούς, την κλειστή αγορά και κυρίως το μεγάλο κλίμα αβεβαιότητας για το μέλλον. Η επένδυση των 8 εκατομμυρίων ευρώ lαμβάνοντας υπόψη τόσο τη συμμετοχή της ΑΤΤΙΚΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΑΕ όσο και τις δαπάνες παγίων και κεφαλαίου κίνησης των συνεργατών/προμηθευτών της εταιρίας, δείχνοντας έμπρακτα την εμπιστοσύνη τους στα πολυκαταστήματα attica. Πλέον το attica City Link καλύπτει 30.000 τ.μ., ενώ η επέκταση δημιούργησε 250 νέες θέσεις εργασίας. H oλοκλήρωση της επέκτασης συνέπεσε χρονικά με τη δημουργία καταστήματος Gucci λίγο παραπάνω στην Πανεπιστημίου, και την έλευση απέναντι των οίκων Tod's και Ralph Lauren δημιουργώντας ένα ενδιαφέρον τετράγωνο, που εκκινεί βέβαια από τον οίκο Hermès στην Βουκουρεστίου και επεκτείνεται προς τα πάνω, με τον οίκο Dior, Prada, Louis Vuitton στον πεζόδρομο.