Οσκαρ 2020: Εταιρεία θα γράψει τον ευχαριστήριο λόγο του Μπραντ Πιτ -Το μυστικό της επιτυχίας - iefimerida.gr

Οσκαρ 2020: Εταιρεία θα γράψει τον ευχαριστήριο λόγο του Μπραντ Πιτ -Το μυστικό της επιτυχίας

Μπραντ Πιτ
Μπραντ Πιτ, φωτογραφία apimages
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο χρόνος για την ανακοίνωση των νικητών στα Οσκαρ 2020 μετρά αντίστροφα.

Ο Μπραντ Πιτ είναι υποψήφιος για Οσκαρ Β’ Ανδρικού ρόλου για την ερμηνεία του στο «Κάποτε στο… Χόλιγουντ» του Κουέντιν Ταραντίνο. Συνυποψήφιοί του στα Οσκαρ είναι οι Αλ Πατσίνο και Τζο Πέσι για τον «Ιρλανδό» του Μάρτιν Σκορσέζε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λίγο πριν τα Οσκαρ ο Μπραντ Πιτ κέρδισε βραβείο BAFTA

Ο Μπραντ Πιτ τραβάει τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του με κάθε του κίνηση και λίγο πριν την απονομή των Οσκαρ, ήρθε στα χέρια του το πολυπόθητο βραβείο BAFTA 2020, ενώ η ομιλία του κατά την αποδοχή του βραβείου ήταν από τις πιο αξιομνημόνευτες στιγμές της βραδιάς.

Οπως αναφέρουν ειδικοί του χώρου στο Χόλιγουντ, αστεία όπως το «Καλησπέρα Μ. Βρετανία. Εμαθα ότι χώρισες και είσαι single κι εσύ, όπως κι εγώ» δεν είναι του Μπραντ Πιτ.

Οι λόγοι των σταρ στα Οσκαρ

Το αμερικανικό Vulture, λίγο πριν τα Οσκαρ, ξεψαχνίζει τους λόγους των σταρ και καταλήγει ότι δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάζοντας το κείμενο έρευνας που έκαναν αναφέρουν ότι υπάρχουν εταιρίες στο Χόλιγουντ που αναλαμβάνουν ακριβώς αυτό, να γράφουν τους λόγους των βραβείων.

Εκπρόσωπος μιας από αυτές τις εταιρίες, ομολόγησε ότι η ομάδα του Μπραντ Πιτ επικοινώνησε μαζί τους ζητώντας μία προσφορά συνεργασίας για την βραδιά των Οσκαρ. «Ο πιο συχνός λόγος να προσλάβει κανείς κάποιον για να του γράψει τον ευχαριστήριο λόγο του, είναι γιατί οι ειδικοί γνωρίζουν ακριβώς που απευθύνονται. Υπάρχουν διαφορές στο κοινό των Χρυσών Σφαιρών, με αυτό των Οσκαρ ή αυτό των BAFTAs. Το να ξέρει κανείς να διαβάσει το κλίμα της αίθουσας είναι το κλειδί» εξηγεί ο αντιπρόσωπος της εταιρίας και συνεχίζει λέγοντας. «Και τι είναι το πιο εκνευριστικό όταν δουλεύεις για την οσκαρική καμπάνια ενός σελέμπριτι και του γράφεις τους λόγους; Να μην τους μαθαίνει και να συνεχίζει να αυτοσχεδιάζει, λέγοντας ανοησίες και καταστρέφοντας όλη την προσεκτική σου μελέτη» καταλήγει το δημοσίευμα του Vulture.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ