Ξεκίνησαν την Δευτέρα 13 Νοεμβρίου οι έλεγχοι του Υπουργείου Ανάπτυξης στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, για να εξακριβώσουν εάν τηρείται η νομοθεσία περί της σήμανσης των προϊόντων που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής».
Την ίδια ώρα ελέγχους σε έξι ακόμα πολυεθνικές αλλά και σε 10-15 ελληνικές εταιρείες για χιλιάδες κωδικούς που διακινούν στα σούπερ μάρκετ πραγματοποιεί το υπουργείο Ανάπτυξης προκειμένου να διαπιστώσει εάν υπάρχει υπέρβαση του πλαφόν στο μεικτό περιθώριο κέρδους. Υπενθυμίζεται ότι έχουν ήδη επιβληθεί πρόστιμα συνολικού ύψους 2 εκατ. ευρώ για αθέμιτη κερδοφορία στις εταιρείες Unilever και Procter&Gamble.
Μόνιμη Μείωση Τιμής
«Σχεδιάζουμε μια νέα νομοθετική ρύθμιση όπου θα πετύχουμε μόνιμα χαμηλές τιμές στο ράφι. Αυτό που λέμε κάθε μέρα χαμηλή τιμή, το λεγόμενο ‘’every day low price’’, όπως το λένε στο εξωτερικό. Θέλουμε από τις εταιρείες να προχωρήσουν σε μόνιμη μείωση τιμής, και όταν κάνουν μια προωθητική ενέργεια να είναι πραγματική, η έκπτωση να είναι πραγματική», επεσήμανε την Κυριακή ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Κώστας Σκρέκας.
Επιπλέον, ανέφερε πως τα προϊόντα που έχουν ενταχθεί στην πρωτοβουλία Μόνιμη Μείωση Τιμής έχουν ξεπεράσει τα 740 σε 50 διαφορετικές κατηγορίες από 63 εταιρείες.
Πρόκειται, κυρίως, για τρόφιμα, απορρυπαντικά, καθαριστικά, προϊόντα προσωπικής φροντίδας κ.ά. Ειδικότερα, φρέσκο γάλα, το σύνολο των χλωρινών, μαρμελάδες, ζάχαρη, δημητριακά, γιαούρτι, αλλαντικά και ρύζι.