Η βρετανική ρυθμιστική Αρχή για την Πολιτική Αεροπορία ανακοίνωσε ότι οι επιστροφές χρημάτων για τις κρατήσεις πελατών της Thomas Cook μπορεί να πάρουν περισσότερο χρόνο από το αναμενόμενο, καθώς η Αρχή δεν έχει όλες τις αναγκαίες πληροφορίες από τη χρεοκοπημένη εταιρεία.
Η βρετανική Αρχή ανέφερε ότι θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα πληρωμών για κρατήσεις που έγιναν με διαφορετικές μεθόδους πληρωμών από την άμεση χρέωση, που θα επιτρέψει στους πελάτες της Thomas Cook να πάρουν τις επιστροφές των χρημάτων τους εντός 60 ημερών από τη λήψη των σχετικών αιτήσεων. Για συνολικά 100.000 κρατήσεις, που έγιναν με άμεση χρέωση, οι επιστροφές των χρημάτων θα γίνουν εντός 14 ημερών.
Συνολικά 53 πτήσεις είναι προγραμματισμένες για τις 30 Σεπτεμβρίου, για την επάνοδο 8.000 ανθρώπων, μετά την κατάρρευση της Thomas Cook, δήλωσε η Αρχή, προσθέτοντας ότι πάνω από τα δύο τρίτα του συνολικού αριθμού των πελατών έχουν επαναπατρισθεί.
Σημειώνεται ότι η ανακοίνωση των καθυστερήσεων έρχεται λίγες ημέρες μετά την αποκάλυψη των εξωπραγματικών μισθών που λάμβαναν κορυφαία στελέχη της ταξιδιωτικής εταιρείας, μια ανάσα πριν την κατάρρευσή της. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο εκτελεστικός διευθυντής της Thomas Cook, ο Ελβετός Πέτερ Φρανκχάουζερ που από το 2014 που ανέλαβε πληρώθηκε 8,3 εκατ. στερλίνες.