Επισήμως τα 200 έχουν φτάσει τα boutique ξενοδοχεία στην Ελλάδα, σύμφωνα με το
Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος (ΞΕΕ), ενώ πάνω από 100 ακόμη αναμένονται να εγγραφούν και επίσημα στο μητρώο. Tα εν λόγω ξενοδοχεία προσφέρουν αναβαθμισμένες και ποιοτικές υπηρεσίες σε μία αγορά που αναζητά το διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν.
Σύμφωνα με στελέχη του ΞΕΕ, το 38% των boutique hotels είναι πέντε αστέρων, το 40% είναι τεσσάρων αστέρων, ενώ το 22% είναι τριών αστέρων. Η χωρητικότητα των boutique ξενοδοχείων δεν ξεπερνάει τα 60 δωμάτια.
Το σήμα Boutique Hotel
Με κύριο μήνυμα «Love to host you» το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος παρουσίασε την Τετάρτη τη νέα ταυτότητα επικοινωνίας του σήματος «Boutique Hotel» εξέλιξη που σηματοδοτεί την έναρξη της δυναμικής φάσης εξωστρέφειας του εν λόγω προγράμματός του.
Η εκδήλωση για την παρουσίαση της στρατηγικής και της δημιουργικής αποτύπωσης της επικοινωνίας του σήματος Boutique Hotel που δίνει νέα πνοή, εικόνα και προοπτική ανάπτυξης και προβολής στο πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε στο Ιστορικό Μέγαρο Λυκιαρδόπουλου στην Αθήνα, την οποία και παρακολούθησαν εκπρόσωποι των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και των ξενοδοχείων- μελών του προγράμματος Boutique Hotel.
Υπογραμμίζεται ότι το σήμα Boutique Hotel του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος είναι η επίσημη σφραγίδα πιστοποίησης μικρών ξενοδοχείων απαράμιλλης αισθητικής και καινοτόμων υπηρεσιών και η κορυφαία κοινότητα μικρών διακεκριμένων ξενοδοχείων στην Ελλάδα.
Στην εκδήλωση έγινε αναφορά στην εντυπωσιακή αύξηση συμμετοχής με 200 πλέον μέλη, γεγονός που δικαιολογεί την χάραξη μίας νέας επικοινωνιακής στρατηγικής για το Πρόγραμμα, με στόχο την εγχώρια και τη διεθνή τουριστική αγορά, που θα προσδώσει στους ξενοδόχους ακόμα περισσότερα οφέλη και αναγνωσιμότητα, ενώ επισημάνθηκε η σημασία της πιστοποίησης ως κριτήριο επιλογής του σύγχρονου ταξιδιώτη που αναζητά ποιοτική και διαφοροποιημένη τουριστική εμπειρία.
Πρόγραμμα Boutique Hotel
Επισημαίνεται ότι το Boutique Hotel είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που περιλαμβάνει διαδικασία πιστοποίησης και προσφέρει προνόμια στα μέλη του, όπως δυνατότητα αναβάθμισης κατηγορίας αστεριών, προοπτικές ανάπτυξης μέσω επαγγελματικών επαφών (B2b forum), οργανωμένης συμμετοχής σε Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις, συμμετοχή σε διαφημιστικές καμπάνιες, προβολή στη διαδικτυακή πύλη και τα social media του προγράμματος, συμμετοχή σε εξειδικευμένα workshops κ.ά.
Το νέο λογότυπο του Προγράμματος, το αρχίγραμμα Β, σχηματίζει μία ζεστή φιλόξενη ελληνική καρδιά που ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο.
Ανταγωνιστικά τα ελληνικά ξενοδοχειά απέναντι σε καταξιωμένα brands
Όπως ανέφερε ο Πρόεδρος του ΞΕΕ, κ. Αλέξανδρος Βασιλικός «η σημαντική αύξηση των Μελών του Προγράμματος, επιβεβαιώνει την στρατηγική και το όραμα του Επιμελητηρίου, να στηρίξει και να αναδείξει τις επιχειρήσεις που προσφέρουν αναβαθμισμένες και ποιοτικές υπηρεσίες σε μία αγορά που αναζητά το διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν. Τα ελληνικά ξενοδοχεία απαντούν πλέον με αξιώσεις απέναντι στα διεθνώς καταξιωμένα brands και σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ θα προβούμε άμεσα σε οργανωμένες και στοχευμένες ενέργειες προώθησης της κοινότητας των μελών μας στις διεθνείς τουριστικές αγορές».