Πριν από πέντε χρόνια, το ΣΚΡΑΤΣ έκανε την εμφάνιση του στην ελληνική αγορά, και οι παίκτες μπορούσαν να τεστάρουν την τύχη τους στη στιγμή.
Μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια, το ΣΚΡΑΤΣ καθιερώθηκε ως ένα από τα πιο δημοφιλή τυχερά παιχνίδια. Πολλοί, μάλιστα, έχουν βρει την τύχη τους με το ΣΚΡΑΤΣ.
Το 2018 ένας υπερτυχερός κέρδισε για πρώτη φορά, το ποσό του ενός εκατομμυρίου ευρώ στο παιχνίδι «1.000.000€ μετρητά». Επίσης, μέσα σε αυτή την πενταετία, 16 άτομα κέρδισαν από 500.000 ευρώ, άλλοι 23 από 200.000 ευρώ και 89 τυχεροί κέρδισαν 100.000 ευρώ.
Ακόμη, 1.008 παίκτες ανακάλυψαν στα ΣΚΡΑΤΣ τους κέρδη 10.000 ευρώ, ενώ χιλιάδες είναι αυτοί που έχουν κερδίσει ποσά από 50 έως και 1.000 ευρώ. Συνολικά, το ΣΚΡΑΤΣ, στα πέντε αυτά χρόνια κυκλοφορίας του, έχει μοιράσει σχεδόν ένα δισεκατομμύριο ευρώ σε κέρδη – συγκεκριμένα 967.302.782 ευρώ.
Κανείς δεν ξέρει ποια ΣΚΡΑΤΣ κερδίζουν
Φυσικά, δύσπιστοι υπάρχουν πάντα και πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται αν ο ΟΠΑΠ γνωρίζει ποια λαχεία είναι αυτά που κερδίζουν. Η απάντηση είναι όχι και η εξήγηση είναι απλή και κατανοητή.
Τα λαχεία ΣΚΡΑΤΣ τυπώνονται στο εξωτερικό, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους, με περιορισμένη πρόσβαση. Ενώ λοιπόν, η ομάδα σχεδιασμού προϊόντος ορίζει τον αριθμό των νικητών και το ποσό που θα διανεμηθεί σε κάθε έκδοση, δεν γνωρίζει πώς αυτά θα κατανεμηθούν. Κανείς πραγματικά δεν γνωρίζει ποια είναι τα ΣΚΡΑΤΣ που κερδίζουν.
Πώς γίνεται όμως αυτό; Με την έναρξη της παραγωγής, η πληροφορία τροφοδοτείται σε ειδικό server και μετατρέπεται σε κρυπτογραφημένο λογισμικό, το οποίο θα τυπωθεί τυχαία σε κάθε ΣΚΡΑΤΣ. Την ώρα που τυπώνονται τα λαχεία, οι περιοχές που σκρατσάρονται καλύπτονται αυτομάτως με αδιαπέραστο υλικό, έτσι ώστε να μην αποκαλυφθεί το περιεχόμενο του ΣΚΡΑΤΣ σε κανέναν, παρά μόνο στον τυχερό αγοραστή.
Επίσης, όλα τα ΣΚΡΑΤΣ κάθε έκδοσης (έχουν κυκλοφορήσει 71 διαφορετικές εκδόσεις μέχρι σήμερα) είναι εντελώς ομοιόμορφα εικαστικά, ώστε να μην ξεχωρίζει κανένα.
Και βέβαια γίνεται εξονυχιστικός έλεγχος, πριν τα ΣΚΡΑΤΣ παραδοθούν στον ΟΠΑΠ και στη συνέχεια διανεμηθούν τυχαία στα σημεία πώλησης. Όλα, λοιπόν, είναι θέμα τύχης.