Η μεγαλύτερη μόδα αυτή τη στιγμή στα σνακ είναι το «κάτι λίγο», δηλαδή οι μικρές συσκευασίες: μικρά σακουλάκια με τσιπς ή μικρά κουτάκια αναψυκτικών είναι κάτι που βλέπουμε όλο και συχνότερα στα σούπερ μάρκετ, τα περίπτερα και αλλού.
Η εταιρεία, PepsiCo, των περίφημων αναψυκτικών ανακοίνωσε ότι βλέπει «τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης στα σνακ σε μικρές συσκευασίες», καθώς και στα αναψυκτικά σε μίνι συσκευασίες είτε πρόκειται για τα κανονικά προϊόντα είτε γι’ αυτά που δεν έχουν ζάχαρη.
Ο λόγος είναι, όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος, Ραμόν Λαγουάρντα, «ο έλεγχος της ποσότητας».
Εδώ και καιρό, η PepsiCo μειώνει τη ζάχαρη και τα κορεσμένα λιπαρά στα προϊόντα της στο πλαίσιο της προσπάθειας προσέλκυσης πελατών που προσέχουν τη διατροφή τους. Όπως πιστεύει ο Λαγκουάρντα, η ζήτηση για προϊόντα σε μικρές συσκευασίες οφείλεται στην τάση για υγιεινή διατροφή.
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ στο economistas.gr.