Η Shein τα τελευταία χρόνια όχι μόνο έχει εισέλθει στην αγορά των διαδικτυακών πωλήσεων, αλλά πρωταγωνιστεί έχοντας ως «όπλο» τις εξαιρετικά συμφέρουσες τιμές των ενδυμάτων που διαθέτει προς πώληση.
Σε πολιτικό επίπεδο, είναι από τις εταιρείες που έχει μπει στο «ραντάρ» της Ουάσιγκτον στο πλαίσιο της αντιπαράθεσης Κίνας – ΗΠΑ.
Ωστόσο, η Shein δεν πτοείται από τις αντιπαλότητες των δύο μεγαλυτέρων οικονομιών στον κόσμο, αλλά αντιθέτως έχει χαράξει «ρώτα» προκειμένου να ισχυροποιήσει ακόμη περισσότερο την θέση της στην παγκόσμια αγορά των διαδικτυακών πωλήσεων.
Πλέον, έχει προβεί σε αλλαγή του επιχειρηματικού της μοντέλου, διευρύνοντας την παραγωγή εκτός Κίνας, προχωρώντας σε εξαγορές, αλλά και προσλαμβάνοντας στελέχη από χώρες της Δύσης για να ηγηθούν της προσπάθειας αυτής.
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ στο economistas.gr.