Ρουμανικά ΜΜΕ: Θερμή υποδοχή του 2ου TBM της Άκτωρ σε στρατηγικής σημασίας διευρωπαϊκό σιδηροδρομικό άξονα - iefimerida.gr

Ρουμανικά ΜΜΕ: Θερμή υποδοχή του 2ου TBM της Άκτωρ σε στρατηγικής σημασίας διευρωπαϊκό σιδηροδρομικό άξονα

Ρουμανικά ΜΜΕ: Θερμή υποδοχή του 2ου TBM της Άκτωρ σε στρατηγικής σημασίας διευρωπαϊκό σιδηροδρομικό άξονα
Ρουμανικά ΜΜΕ: Θερμή υποδοχή του 2ου TBM της Άκτωρ σε στρατηγικής σημασίας διευρωπαϊκό σιδηροδρομικό άξονα
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Εκτεταμένη κάλυψη γνωρίζει στα ρουμανικά ΜΜΕ η έναρξη λειτουργίας του δεύτερου Μηχανήματος Διάνοιξης Σηράγγων (TBM) της Άκτωρ, θυγατρικής του Ομίλου Intrakat, η οποία κατασκευάζει τη σιδηροδρομική γραμμή Brasov-Sighisoara, που αποτελεί τμήμα του στρατηγικής σημασίας διευρωπαϊκού άξονα Ρήνου-Δουνάβεως.

Πρόκειται για το δεύτερο από τα 4 TBM που ενεργοποιείται στο πλαίσιο του έργου, με στόχο τη διάνοιξη της πρώτης (“Ormeniș”) από τις δύο δίδυμες σήραγγες του έργου, μήκους 6,9 χλμ. εκάστη, στην περιοχή Ormeniș της επαρχίας Brasov.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνολικά, το τεχνικό αντικείμενο του έργου της αναβάθμισης του τμήματος Apața - Cața της σιδηροδρομικής γραμμής Brașov - Sighisoara, προϋπολογισμού €573 εκατ., περιλαμβάνει τη διάνοιξη των βουνών μεταξύ των περιοχών Apața και Racoș για την κατασκευή των μεγαλύτερων σιδηροδρομικών σηράγγων της Ρουμανίας, συνολικού μήκους 12 χλμ., με την παράλληλη χρήση 4 TBM μεγάλης κλίμακας.

Εξάρχου: Εμβληματικό έργο -Η τεχνική του δυσκολία το καθιστά μοναδικό στη Ρουμανία

Σε δηλώσεις του στα ρουμανικά ΜΜΕ ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Άκτωρ, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου χαρακτήρισε το έργο εμβληματικό, διότι η τεχνική του δυσκολία το καθιστά μοναδικό στη Ρουμανία. Και πρόσθεσε ότι η επιτυχημένη εξέλιξή του επιβεβαιώνει τις δυνατότητες της Άκτωρ στην ανάληψη και υλοποίηση σύνθετων και δύσκολων τεχνικών έργων, αλλά και την εμπιστοσύνη του Ομίλου Intrakat στις προοπτικές της Ρουμανίας.

Η πρόοδος του έργου είναι αξιοσημείωτη, καθώς το πρώτο TBM λειτουργεί ήδη από τον Μάρτιο, έχοντας διανοίξει τη σήραγγα σε σημαντική απόσταση. Σύντομα, ένα δεύτερο ζεύγος σηράγγων (“Homorod”) μήκους 5,1 χλμ., θα διανοιχθεί στην άλλη πλευρά του βουνού, μεταξύ των θέσεων Racoș και Homorod από άλλα δύο TBM, τα οποία έχουν παραδοθεί στην Άκτωρ, βρίσκονται σε φάση συναρμολόγησης και αναμένεται να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, αντίστοιχα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αποπεράτωση του έργου εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης του τμήματος Apața-Cața της σιδηροδρομικής γραμμής Brasov-Sighisoara αναμένεται το 2027 και με την ολοκλήρωσή του οι συρμοί θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητες έως 160 χλμ./ώρα.

Η Άκτωρ υλοποιεί μέσω άλλης σύμβασης δύο ακόμη τμήματα του εν λόγω σιδηροδρομικού άξονα: Τα “Brasov-Apața” και “Cața-Sighisoara”. Ο προϋπολογισμός των δύο συμβάσεων ξεπερνά τα €1,1 δισ. προ ΦΠΑ.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Ρουμανία Ακτωρ Intrakat
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ