Public-MediaMarkt: Προσαρμόζει το επιχειρησιακό μοντέλο με επίκεντρο τις νέες ανάγκες του πελάτη - iefimerida.gr

Public-MediaMarkt: Προσαρμόζει το επιχειρησιακό μοντέλο με επίκεντρο τις νέες ανάγκες του πελάτη

Γιάννης Σίμος - Antoine Brouwer της Public MediaMarkt
Γιάννης Σίμος - Antoine Brouwer της Public MediaMarkt
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

H πανδημία έφερε τα πάνω-κάτω στο retail, εκτινάσσοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλάζοντας τις καταναλωτικές συνήθειες και δημιουργώντας νέα μοντέλα και συμπεριφορές. Mε εκατομμύρια επισκέψεις σε φυσικά και online καταστήματα, χιλιάδες online συναλλαγές, συστήματα και τεχνολογίες οι άνθρωποι της Public-MediaMarktείναι σε θέση να αντιλαμβάνονται την ίδια στιγμή τον παλμό του καταναλωτή και να λειτουργούν με ταχύτητα, σχεδιάζοντας λύσεις για τις νέες ανάγκες του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γι΄ αυτό το λόγο η Public-MediaMarkt προσαρμόζει πλήρως το επιχειρησιακό της μοντέλο, δημιουργώντας δύο ξεχωριστές αλλά εξίσου ισχυρές διευθύνσεις, έχοντας ως βασικό γνώμονα την κάλυψη των νέων αναγκών του καταναλωτή. Η πρώτη είναι η Διεύθυνση Retail Business και η δεύτερη η Διεύθυνση eCommerce Business με τους  Γιάννη Σίμο και Antoine Brouwer να αναλαμβάνουν αντίστοιχα τις θέσεις των επικεφαλής.

O Χρήστος Καλογεράκης, CEO της Public – MediaMarkt δήλωσε σχετικά: «H εταιρία μας και όλες οι προσπάθειες των ανθρώπων μας εστιάζουν στον πελάτη και τις ανάγκες του. Η πανδημία λειτούργησε ως επιταχυντής για το πλάνο μας και ήδη κινούμαστε δυναμικά για την επόμενη μέρα των αναγκών του πελάτη. Αυτό αντικατοπτρίζεται και στην εταιρική μας δομή. Δημιουργούμε μία DreamTeam στελεχών και νέων ταλέντων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, δίνοντας στην πράξη προτεραιότητα στον πελάτη, είτε αυτός μπαίνει στα φυσικά καταστήματα, είτε στα ηλεκτρονικά. Τόσο ο Γιάννης Σίμος, όσο και ο Antoine Brouwer, κορυφαίο στέλεχος με διεθνή εμπειρία σε e-commerce αγορές, μαζί με τις ομάδες τους, θα έχουν καταλυτικό ρόλο στη συνεχή δημιουργία αξίας στον τελικό καταναλωτή.»

Η νέα δομή της εταιρίας βασίζεται στις παρακάτω δυο κεντρικές διευθύνσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Retail Business Unit: Μετά από μια πολύ επιτυχημένη πορεία 9 ετών στην εταιρεία, ο Γιάννης Σίμος αναλαμβάνει διευρυμένο ρόλο ωςRetail BU Head, με ευθύνη για τη Διεύθυνση Retail Business. Η νέα διεύθυνση είναι υπεύθυνη για τα δίκτυα καταστημάτων των δύο αλυσίδων Public – MediaMarktμε στόχο την ψηφιοποίησή τους και τον σχεδιασμό συνεργειών που θα ωφελήσουν πολλαπλά τους καταναλωτές καθώς και τους συνεργάτες της εταιρίας.

eCommerce Business Unit: Ο Antoine Brouwer αναλαμβάνει την οργάνωση και το σχεδιασμό της νέας μέρας για τη διεύθυνση eCommerce Business, καθοδηγώντας τη διευρυμένη ομάδα e-commerce και marketplace των 2 brands. Με προτεραιότητα τη βελτιστοποίηση των υποδομών, την ενίσχυση των δεξιοτήτων μιας ήδη έμπειρης ομάδας και την προσθήκη νέου ταλέντου, το νέο τμήμα θα δώσει σημαντικό προβάδισμα στην εταιρεία που έχει ήδη την #1 θέση στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα αναβαθμίσει την online εμπειρία.

Σε έναν κόσμο όπου οι καταναλωτικές ανάγκες γίνονται ολοένα και πιο σύνθετες, η Public-MediaMarkt, δεν  σταματά να δημιουργεί καινοτόμες υπηρεσίες προς όφελος του πελάτη, όπως για παράδειγμα το Public Marketplace ή την υπηρεσία παράδοσης στο αυτοκίνητο (drive up). Παράλληλα, επενδύει σε νέες τεχνολογίες και στους τομείς logistics και delivery (π.χ. last mile), που θα τη βοηθήσουν να προσφέρει ακόμη πιο εύκολη, ευχάριστη, ασφαλή αγοραστική εμπειρία με περισσότερες επιλογές και μεγαλύτερη ταχύτητα.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ