Η Public-MediaMarkt με επίκεντρο τον πελάτη, διαμορφώνει το μέλλον - iefimerida.gr

Η Public-MediaMarkt με επίκεντρο τον πελάτη, διαμορφώνει το μέλλον

Εσωτερικό καταστήματος Public mediamarkt
Η Public-MediaMarkt θέτει ως επίκεντρο τον πελάτη
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Με εντατικούς ρυθμούς η υλοποίηση του πλάνου και των επενδύσεων από την Public-MediaMarkt.

Στην Public-MediaMarktεργάζονται πυρετωδώς για να δημιουργήσουν σήμερα το μέλλον της εταιρείας, μέσα από ένα δυναμικό πλάνο που είναι σχεδιασμένο για να κοιτάζει στα μάτια τον πελάτη επαναπροσδιορίζοντας στην πράξη το σύγχρονο e-retail.

Η Άριστη Εμπειρία του πελάτη είναι αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα για την Public-MediaMarktκαι θα υπηρετηθεί από όλες τις πτυχές της λειτουργίας της εταιρείας και το 2021. Αυτό πρακτικά μεταφράζεται σε μεγαλύτερο απόθεμα προϊόντων, περισσότερες επιλογές για τον πελάτη, πιο ελκυστικές προσφορές, άψογη εξυπηρέτηση σε κάθε σημείο επαφής, είτε στα φυσικά καταστήματα είτε στα ψηφιακά, ταχύτητα και αξιοπιστία στις παραδόσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προσφέροντας ήδη μία τεράστια γκάμα προϊόντων που φτάνει πάνω από 2 εκατομμύρια προϊόντα, σχεδιάζεται η αναβάθμιση των σημείων επαφής με τον πελάτη επενδύοντας αρκετές δεκάδες εκατομμύρια στην εφοδιαστική αλυσίδα, σε υποδομές και στο δίκτυο καταστημάτων.

Επενδυτικές πρωτοβουλίες που μεταμορφώνουν την εμπειρία του πελάτη

Ναυαρχίδα των επενδύσεων, η νέα υπερσύγχρονη και πλήρως αυτοματοποιημένη αποθήκη πολλών τετραγωνικών θα επιτρέψει στην εταιρεία να εξυπηρετεί ακόμη περισσότερους πελάτες και περισσότερες παραγγελίες πετυχαίνοντας ταχύτερες παραδόσεις.

Στις επενδύσεις που ήδη έχει υλοποιήσει αλλά και σχεδιάζει η PMM, έχοντας ως γνώμονα τη βέλτιστη εμπειρία του καταναλωτή περιλαμβάνεται και η αναβάθμιση των υπηρεσιών last mile με στόχο την παράδοση αυθημερόν ή την επόμενη ημέρα αλλά και η δυνατότητα παρακολούθησης πορείας της παραγγελίας.

Μετά την άρση των μέτρων και έχοντας ανοίξει πλέον τα καταστήματα, γίνεται ένα δυναμικό come back. Αφουγκραζόμενη τις νέες ανάγκες των καταναλωτών, η PMM εισάγει στην ελληνική αγορά και στα καταστήματα Media Markt την πρωτοποριακή omnichannel υπηρεσία “Personal Video Shopping.” Η υπηρεσία, που υλοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε συνεργασία με την ελληνική εταιρεία Skymakers επιτρέπει στους καταναλωτές να κλείσουν ψηφιακό ραντεβού, να ξεναγηθούν και να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους μέσω βιντεοκλήσης στο κατάστημα της MediaMarkt.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πολύ σύντομα θα παρουσιαστούν νέα καταστήματα που προστίθενται στο δίκτυο των φυσικών καταστημάτων της PMM. Μάλιστα, προσεχώς θα δούμε ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα του δικτύου της, με σύγχρονη αισθητική, στο οποίο η αγοραστική εμπειρία θα είναι μοναδική.

Οι κινήσεις αυτές επιβεβαιώνουν τα αντανακλαστικά της εταιρείας απέναντι στις νέες προκλήσεις και τις αλλαγές που συμβαίνουν στο λιανεμπόριο, ενώ πιστοποιούν το γεγονός ότι η PMM είναι ο κορυφαίος omni-channel retailer στην Ελλάδα.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ public mediamarkt επένδυση πελάτης
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ