Την πρώτη θέση στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των +20 εκατ. επιβατών στο «Routes Europe 2019», με τις ψήφους των αεροπορικών εταιρειών, κέρδισε το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος.
Μάλιστα, το Ελ. Βενιζέλος ξεπέρασε αεροδρόμια του Βελγίου, της Δανίας, της Γερμανίας, της Νορβηγίας και της Ρωσίας.
Το Ελ. Βενιζέλος διακρίθηκε στα βραβεία Routes τα οποία επιβραβεύουν την αριστεία στην αεροπορική ανάπτυξη παγκοσμίως. Στην ίδια κατηγορία με το αεροδρόμιο της Αθήνας ήταν υποψήφια για διάκριση τα αεροδρόμια των Βρυξελλών (το οποίο πήρε το δεύτερο βραβείο), της Κοπεγχάγης, του Μονάχου, του Όσλο (Gardermoen) και της Μόσχας (Vnukovo).
Μάλιστα, στη συνάντηση οι αεροπορικές εταιρείες στάθηκαν στην εντυπωσιακή ανάπτυξη (+11%) της επιβατικής κίνησης του Ελ. Βενιζέλος το 2018, με περισσότερους από 24,1 εκατ. επιβάτες.
Παράλληλα, το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος προσέλκυσε 62 νέα δρομολόγια τη χρονιά που πέρασε και καλωσόρισε 4 νέες αεροπορικές εταιρείες.
Επίσης, βάσεις στην Ελ. Βενιζέλος δημιούργησαν η Volotea και η Ellinair, ενώ η Ryanair ξεκίνησε 21 συνδέσεις και η AEGEAN 15 νέα δρομολόγια.
Επιπλέον, 13 εταιρείες αύξησαν τη δραστηριότητά τους σε 34 δρομολόγια στο Ελ. Βενιζέλος.
Ξεχωριστό έπαινο απέσπασε το βραβευμένο Σχήμα Κινήτρων του ΔΑΑ, το οποίο συμπεριλαμβάνει 13 διαφορετικές κατηγορίες και όπως τονίσθηκε «καλύπτει κάθε πιθανή αναπτυξιακή προσπάθεια από εταιρείες Βάσης, χαμηλού κόστους, ή παραδοσιακές».
«Η σπουδαία πρώτη θέση στα ιδιαίτερα ανταγωνιστικά βραβεία Routes Europe μας δίνει πάρα πολύ μεγάλη ικανοποίηση! Κυρίως, γιατί είναι μια διάκριση που προέρχεται από την ψήφο των αεροπορικών εταιρειών που αφενός αναγνωρίζουν τα επιτεύγματα της ομάδας μας, αρχικά ως προς τις ενέργειές μας που έγιναν για την προσέλκυσή τους στο αεροδρόμιο της Αθήνας, και αφετέρου, για τις δράσεις που γίνονται διαρκώς ώστε η παρουσία τους να αναπτύσσεται συνεχώς και με επιτυχία», δήλωσε η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Ελ. Βενιζέλος. «Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω θερμά τους συνεργάτες μου στην ομάδα αεροπορικού μάρκετινγκ, γιατί με τη δική τους δέσμευση, αφοσίωση και επαγγελματισμό, φτάσαμε στη σημαντική αυτή και δίκαιη διάκριση. Μια πραγματικά ομαδική προσπάθεια».