Με αμείωτους ρυθμούς και χωρίς προβλήματα συνεχίζεται η υποβολή των αιτήσεων για το Power Pass.
Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο γγ Πληροφοριακών συστημάτων, Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος, μιλώντας στην τηλεόραση του Mega, οι αιτήσεις των πολιτών έχουν ξεπεράσει τις 120.000. «Πάμε πολύ καλά, δεν υπάρχουν προβλήματα, υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον των πολιτών», πρόσθεσε.
Στη συνέχεια ο κ. Αναγνωστόπουλος τόνισε ότι η διαδικασία είναι ιδιαίτερα απλή. «Είναι μια απλή διαδικασία, σε 5 βήματα. Γίνεται με κωδικούς TaxisNet, ο πολίτης επιβεβαιώνει τα στοιχεία του, δηλώνει αν η αίτηση αφορά οικογένεια ή εξαρτώμενο μέλος και δηλώνει τον τόπο της κατοικίας. Αν ακολουθηθούν αυτά τα βήματα, οι πολίτες δε θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα», ήταν τα λόγια του.
Θυμίζουμε ότι αυτή τη στιγμή αίτηση μπορούν να κάνουν οι πολίτες που ο ΑΦΜ τους λήγει σε 1 και σε 2.
Πότε θα καταβληθούν τα χρήματα του Power Pass -Οι δικαιούχοι
Για όσες ημέρες παραμένει ανοιχτή η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων, θα διενεργείται προέλεγχος και θα αποστέλλονται ειδοποιήσεις στους πολίτες για τυχόν διορθώσεις (μη υπαρκτή παροχή, λανθασμένη κατηγορία λογαριασμού κ.λπ.). Η εκκαθάριση των αιτήσεων, ο προσδιορισμός του ποσού επιστροφής και η καταβολή του στους δικαιούχους θα πραγματοποιηθούν κατά το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου.
Δικαιούχος του Power Pass είναι κάθε πολίτης που:
- είναι φορολογικός κάτοικος Ελλάδος,
- το καθαρό οικογενειακό του εισόδημα μετά την αφαίρεση των φόρων δεν ξεπερνά τις 45.000 €, με βάση τα δηλωθέντα εισοδήματα του φορολογικού έτους 2020,
- διαθέτει ΑΦΜ ο οποίος δεν έχει δηλωθεί ήδη ως εξαρτώμενο μέλος σε αίτηση που έχει υποβληθεί από άλλο πρόσωπο και
- επιβαρύνθηκε με συνολική αύξηση μεγαλύτερη των 30 € στους λογαριασμούς ρεύματος που εκδόθηκαν κατά το διάστημα από 01-12-2021 έως και 31-05-2022.
Power Pass: Τα 5 βήματα για την αίτηση
H λειτουργία της πλατφόρμας είναι ιδιαίτερα απλή, καθώς χρειάζονται μόνο οι κωδικοί του πολίτη στο Taxisnet και το IBAN του λογαριασμού στον οποίο επιθυμεί να πιστωθεί η επιδότηση. Όλα τα υπόλοιπα στοιχεία αντλούνται αυτόματα μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Αναλυτικά:
1. Ο πολίτης εισέρχεται στην πλατφόρμα με τους κωδικούς του στο Taxisnet και επιβεβαιώνει ότι τα στοιχεία του (ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, έτος γέννησης) που εμφανίζονται είναι σωστά.
2. Ο πολίτης καλείται να επιλέξει αν επιθυμεί να υποβάλει αίτηση για τον ίδιο ή για προστατευόμενο μέλος της οικογένειάς του.
3. Στην οθόνη εμφανίζονται τα στοιχεία της κύριας κατοικίας ανά μήνα (διεύθυνση και αριθμός παροχής). Τα στοιχεία αυτά ο δικαιούχος μπορεί:
• είτε να τα επιβεβαιώσει,
• είτε να τα τροποποιήσει μέσω της πλατφόρμας «Δήλωση Κύριας Κατοικίας για Power Pass» (https://www1.aade.gr/saadeapps3/powerpass/katoikia), η οποία έχει υλοποιηθεί από την ΑΑΔΕ. Ο πολίτης μπορεί να μεταφερθεί στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ μέσω του vouchers.gov.gr, κάνοντας κλικ στο σχετικό πεδίο που εμφανίζεται κάτω από τα στοιχεία πρώτης κατοικίας. Τα στοιχεία που δηλώνονται στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ καταχωρίζονται αμέσως. Έτσι, αφού ο δικαιούχος συμπληρώσει τα σωστά στοιχεία πρώτης κατοικίας, μπορεί να επιστρέψει στην πλατφόρμα του Power Pass και να ολοκληρώσει την αίτησή του.
4. Στην ίδια σελίδα εμφανίζονται και τα πεδία ώστε ο πολίτης να συμπληρώσει το e-mail του, το IBAN και το όνομα του τραπεζικού ιδρύματος όπου τηρείται ο τραπεζικός του λογαριασμός.
5. Πατώντας «Υποβολή», ο πολίτης ολοκληρώνει τη διαδικασία κατάθεσης της αίτησης.