Από τα likes στις πωλήσεις: Πώς το TikTok ενισχύει τις επιχειρήσεις και την ανάπτυξη τους -Χρηστικές οδηγίες - iefimerida.gr

Από τα likes στις πωλήσεις: Πώς το TikTok ενισχύει τις επιχειρήσεις και την ανάπτυξη τους -Χρηστικές οδηγίες

TikTok
Πώς το TikTok ενισχύει τις επιχειρήσεις
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το TikTok έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις, συνδυάζοντας αύξηση πελατολογίου με ενίσχυση της αγοραστικής συμπεριφοράς.

Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Generation Y - πολυεθνικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού - η πλατφόρμα μετρά πάνω από 1 δισ. ενεργούς χρήστες μηνιαίως, με τον μέσο χρόνο χρήσης να φτάνει τα 52 λεπτά την ημέρα. Η δύναμη του TikTok δεν περιορίζεται πλέον στη διασκέδαση. Ιδιαίτερα για τη Gen Z, λειτουργεί ως μηχανή αναζήτησης για προϊόντα και υπηρεσίες, συχνά αντικαθιστώντας τη Google.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το TikTok αλλάζει την αγοραστική κουλτούρα

Το 71% των χρηστών όπως αναφέρεται στο χρηστικό οδηγό της GY, δηλώνει ότι κάνει αυθόρμητες αγορές μέσω της πλατφόρμας. Οι τάσεις του TikTok διαμορφώνουν παγκόσμια κουλτούρα - από μουσική και μόδα μέχρι το λεξιλόγιο της καθημερινότητας. Ταυτόχρονα η viral δυναμική του (περιεχόμενο εξαιρετικά διαδεδομένο) απαιτεί γρήγορα αντανακλαστικά από τις επιχειρήσεις που θέλουν να επωφεληθούν.

Οι βασικοί τύποι trends στο TikTok που θα πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις και να αντιδράσουν ανάλογα είναι!

1.Flash Trends - ζωής 72 ωρών, απαιτούν άμεση αντίδραση.

2.Cultural Moments - βασισμένα σε pop culture γεγονότα.

3.Evolving Trends - ξεκινούν τοπικά και εξελίσσονται σε mainstream.

4.Social Impact Trends - περιεχόμενο με κοινωνικό αποτύπωμα.

5.Behavioral Shifts - νέες αισθητικές και συμπεριφορές κοινού.

Όπως αναφέρει ο χρηστικός οδηγός της Generation Y για επιχειρήσεις, η επιτυχία στο TikTok βασίζεται σε 3 παράγοντες. Η άμεση προσαρμογή στις τάσεις, η δημιουργικότητα και ευελιξία στο περιεχόμενο και η άμεση αλληλεπίδραση (real-time engagement), χωρίς ανάγκη για μεγάλο διαφημιστικό budget.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ποιοι είναι όμως στο TikTok και τι περιμένουν; Οι millennials προτιμούν πρακτικό, εκπαιδευτικό και προϊόντικό περιεχόμενο. Η Gen Z επηρεάζεται από UGC & micro-influencers, επιζητά αυθεντικότητα. Οι παθητικοί χρήστες(passive users) καταναλώνουν περιεχόμενο για ψυχαγωγία και τάσεις χωρίς ενεργή συμμετοχή. Με τα σωστά εργαλεία, στρατηγική και δημιουργική προσέγγιση, το TikTok προσφέρει στις επιχειρήσεις ένα ισχυρό πλεονέκτημα στον ψηφιακό κόσμο.

AΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΙΚ ΤΟΚ πωλήσεις TIKTOK
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ