Το κινεζικό θαύμα: Πώς το λιμάνι του Πειραιά από 37ο το 2008 εκτινάχθηκε στην 6η θέση - iefimerida.gr

Το κινεζικό θαύμα: Πώς το λιμάνι του Πειραιά από 37ο το 2008 εκτινάχθηκε στην 6η θέση

ΟΛΠ Λιμάνι Πειραιά
Εκτοξεύτηκε το λιμάνι του Πειραιά
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Δέκα χρόνια μετά την έναρξη της εμπλοκής του κινεζικού ομίλου της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά και η σύγκριση του τότε με το σήμερα, δεν θα μπορούσε να είναι πιο αποκαλυπτική για το πόσο διαφορετικά θα μπορούσαν να έχουν κυλήσει τα πράγματα για το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας.

Χάρη στην επένδυση κινεζικών κεφαλαίων της τάξεως των 600 εκατ. ευρώ από τα τέλη του 2009 μέχρι και σήμερα, ο Πειραιάς, όχι μόνο δεν επηρεάστηκε από την οικονομική κρίση που μεσολάβησε, αλλά αντιθέτως, έχει κατορθώσει να αναρριχηθεί στην έκτη θέση της πανευρωπαϊκής κατάταξης (και δεύτερη στη Μεσόγειο, με ελάχιστη διαφορά από το ισπανικό λιμάνι της Βαλένθια) με βάση την διαχείριση εμπορευματοκιβωτίων, έναντι της 37ης που βρισκόταν το 2008.

Διαβάστε στο economistas.gr ποια ήταν η οικονομική κατάσταση και οι επιδόσεις του ΟΛΠ πριν την ιδιωτικοποίηση και που βρίσκεται σήμερα.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Πειραιάς λιμάνι Πειραιά Cosco
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ