Τη θέση της στο τουριστικό χάρτη, ξαναπαίρνει η Αθήνα, στην οποία φυσικά δεν ταιριάζει ο άχαρος ρόλος του transit για τα νησιά των Κυκλάδων. Φυσικά δεν αρκεί η αύρα της Ακρόπολης.
Η επανάκτηση της δυναμικής του προορισμού «Αθήνα» μεταπανδημικά, η βελτίωση των υφιστάμενων και η δημιουργία νέων υποδομών με έμφαση σε μητροπολιτικό συνεδριακό κέντρο, η διεύρυνση των ήδη επιτυχημένων συμμαχιών για την προώθηση και προβολή του brand της πόλης όπως το σχήμα «This is Athens and Partners», καθώς και οι τρόποι προσέλκυσης νέων επισκεπτών, βρέθηκαν στο επίκεντρο της παρουσίασης του ΣΕΤΕ για τη στρατηγική του ελληνικού Τουρισμού.
Λίαν αποκαλυπτικό είναι το σχέδιο δράσης, που βάζει στο τραπέζι ο ΣΕΤΕ, εστιάζοντας όχι μόνο στο κομμάτι των υποδομών αλλά και της βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ του Γιώργου Παππού στο economistas.gr.