H ασφάλεια που παρέχει μια ασφαλιστική εταιρεία είναι αναμφίβολα το πρώτο πράγμα που επιζητά κάθε πελάτης. Και ο Όμιλος Eurolife ERB, με την πολυετή πείρα και τεχνογνωσία του, υπόσχεται πως μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου.
Προκειμένου να αποφασίσει κάποιος για την ασφαλιστική εταιρεία στην οποία θα επενδύσει το μέλλον του και που θα μπορεί να ικανοποιήσει όλες τις απαιτήσεις του, πρέπει πρώτα να γνωρίζει κάποια πράγματα γι’ αυτήν. Και με την σειρά της, η εταιρεία αυτή, πρέπει να ξέρει τι έχει πραγματικά αξία για τον καθένα από τους πελάτες της.
Ποιος είναι ο ασφαλιστικός όμιλος Eurolife ERB
Ο ασφαλιστικός όμιλος Eurolife ERB, μέλος της Fairfax Financial Holdings Limited, σχεδιάζει, διαθέτει και προωθεί ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν όλες τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου και έχει καταφέρει χάρη στην πολυετή του πείρα και διατηρώντας πιστά τις θεμελιώδεις αρχές του, να βρίσκεται στο επίκεντρο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, με ηγετική θέση στον κλάδο.
Διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο ασφαλιστικών συνεργατών σε ολόκληρη την Ελλάδα (περισσότεροι από 1.200 συμβεβλημένοι ασφαλιστικοί συνεργάτες) και χάρη στην ώθηση της Fairfax και την συνεργασία με την Eurobank, έχει καταφέρει να διαθέτει οικονομική ευρωστία και να υπερκαλύπτει με άνεση τους απαιτούμενους δείκτες φερεγγυότητας. Μάλιστα, επιτυγχάνει σταθερά ισχυρή κερδοφορία και διαθέτει υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια που υπερκαλύπτει τις ευρωπαϊκές εποπτικές απαιτήσεις και είναι σε θέση να εκπληρώνει άμεσα τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει για τους ασφαλισμένους του.
Στον Όμιλο Eurolife ERB δεν επαναπαύονται από τις δάφνες, αλλά επενδύουν συστηματικά και με συνέπεια στην τεχνολογία και την καινοτομία, υλοποιώντας έργα για τον ψηφιακό του εκσυγχρονισμό. Πώς θα μπορούσαν, άλλωστε να αντεπεξέρχονται στις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου, εάν ο ίδιος ο όμιλος ήταν παρωχημένος σε τεχνολογικό εξοπλισμό;
Πώς ξεχωρίζει στο θέμα αυτό
Ένας όμιλος που σέβεται τον εαυτό του και θέλει να συμβαδίζει με τις νέες τεχνολογίες, επενδύει σε αυτές. Έτσι και ο Όμιλος Eurolife ERB, αξιοποιεί πλήρως τα τεχνολογικά μέσα για να μπορεί να αντεπεξέλθει με κύρος, συνέπεια και σε σύντομο χρονικό διάστημα σε όλες τις ανάγκες των πελατών του. Όπως, για παράδειγμα, με το portal Eurolife Partners, όπου όλοι οι συνεργάτες μπορούν, ανά πάσα στιγμή, να ετοιμάζουν προσφορές, να εκδίδουν αλλά και να παρακολουθούν συμβόλαια, ενώ με την πλατφόρμα Salesforce CRM, τα στελέχη του Ομίλου μπορούν να διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο τα αιτήματα των πελατών τους, δίνοντάς τους πλήρη εικόνα για τα προγράμματα, τα αιτήματα και τις συναλλαγές κάθε πελάτη, προσφέροντας μια αποτελεσματική, σύγχρονη και προσωποποιημένη εμπειρία εξυπηρέτησης.
Όσο για τον πελάτη, μπορεί όποτε θέλει να έχει πλήρη εικόνα του ασφαλιστικού του προφίλ, με άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες, συμβόλαια, αιτήματα αποζημιώσεων και πληρωμή ασφαλίστρων, οποιαδήποτε στιγμή το θελήσει, χάρη στην πλατφόρμα Eurolife Connect.
Προτεραιότητες και στόχοι
Προκειμένου να εξελιχθεί όμως μια εταιρεία, πρέπει να παρακολουθεί τις νέες τάσεις. Να αφουγκράζεται τις ανάγκες του πελάτη και να του προσφέρει νέες εμπειρίες και προϊόντα. Γι’ αυτό και ο Όμιλος Eurolife ERB, που δεν κατέχει άδικα τον τίτλο μιας ηγετικής εταιρείας στην Ελλάδα, έχει θέσει ως προτεραιότητά του τον σχεδιασμό και την προώθηση νέων προϊόντων, την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών της, την ανάπτυξη νέων έργων και υποδομών τεχνολογίας, αλλά και την περαιτέρω ενίσχυση του στελεχιακού της δυναμικού.
Είναι ένας όμιλος που όχι μόνο θέλει να διατηρήσει την θέση του στην ελληνική αγορά, αλλά να γίνει και employer of choice για τους νέους επαγγελματίες. Δεν διστάζει να επενδύσει σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες για τους συνεργάτες του, παρέχοντας τους επαγγελματική πιστοποίηση, επανεκπαίδευση στα νέα εργαλεία, αλλά και εργαστήρια ανάπτυξης δεξιοτήτων.
Περήφανη για το πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης
Εκτός όμως από τον επιχειρηματικό σχεδιασμό, την ανάπτυξη νέων προϊόντων και τον καθημερινό τρόπο λειτουργίας του, ο όμιλος Eurolife ERB έχει ενσωματώσει και τις βασικές ανάγκες και αξίες της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
Σεβόμενος τις αρχές και τις αξίες που χαρακτηρίζουν τον πολιτισμό μας, π.χ. τον σεβασμό προς τον άνθρωπο και την παροχή ίσως ευκαιριών, αλλά και την βελτίωση του βιοτικού επιπέδου και της ποιότητας ζωής, έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, με μοναδικές συνεργασίες που καλύπτουν μια ευρεία γκάμα, όπως η ποιότητα ζωής, η παιδεία και ο πολιτισμός αλλά και η επιχειρηματικότητα.
Αξίζει να αναφερθούν κάποιες από τις συνεργασίες όπως: με την HOPEgenesis για την αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης (ο Όμιλος Eurolife ERB στηρίζει όλες τις δράσεις του), την Εθνική Λυρική Σκηνή, της οποίας είναι και πάγιος Χορηγός, αλλά και την ethelon, για την ανάπτυξη εθελοντικών δραστηριοτήτων και πρωτοβουλιών για τους εργαζόμενους της εταιρείας.
Νέα διαφημιστική καμπάνια: «Τι έχει αξία για σένα;»
Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, που όλα αυτά τα χρόνια ο Όμιλος Eurolife ERB παραμένει ένας από τους πρώτους στον τομέα της ασφάλειας, με γνώμονα πάντα τον άνθρωπο, τις ανάγκες του αλλά και τις αξίες που έχουν σημασία γι’ αυτόν παρακινώντας τον καθένα από εμάς να σκεφτεί τι είναι πραγματικά σημαντικό. Γιατί, πραγματικά, ένας ασφαλιστικός όμιλος μπορεί να επικοινωνήσει την αισιοδοξία, την ικανοποίηση, την προσδοκία για όλα αυτά που επιδιώκει κανείς για το μέλλον του.