Νέες δυνατότητες αποκτούν οι πολίτες που συναλλάσσονται με τον ΟΑΕΔ, καθώς ο Οργανισμός πλέον συμμετέχει στην ενιαία κυβερνητική υπηρεσία εξυπηρέτησης πολιτών support.gov.gr.
Μέσω αυτής της αναβάθμισης και των νέων υπηρεσιώνοι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) αιτήματα υποστήριξης και μετά από την επεξεργασία των αιτημάτων από τον ΟΑΕΔ, οι πολίτες θα παραλαμβάνουν τις απαντήσεις τους στο ενιαίο αποθετήριο απαντήσεων. Συγκεκριμένα, οι αρχικά προσφερόμενες υπηρεσίες αφορούν θέματα σχετικά με:
• Έκδοση / Ανανέωση Δελτίων Ανεργίας
• Ενημέρωση Στοιχείων Μητρώου Ανέργων
• Βεβαιώσεις από τον ΟΑΕΔ (πχ βεβαίωση ανεργίας, κ.α.)
• Υποβολή Βιογραφικού Σημειώματος
• Αναζήτηση Θέσεων Εργασίας
• Συμβουλευτικές Υπηρεσίες προς Εγγεγραμμένους Ανέργους και Επιχειρήσεις και
• Συμβουλευτικές Υπηρεσίες από το Δίκτυο EURES
Σύμφωνα με τον ΟΑΕΔ, σταδιακά οι προσφερόμενες υπηρεσίες θα επεκτείνονται με απώτερο σκοπό να καλυφθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερο από το εύρος των υπηρεσιών του Οργανισμού.
«Η ένταξη του ΟΑΕΔ στο support.gov.gr είναι μέρος της ευρύτερης προσπάθειας για την αναβάθμιση των υπηρεσιών ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των πολιτών, που έχει θέσει ως προτεραιότητα ο Υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης και αποτελεί ένα ακόμη βήμα της στρατηγικής του Οργανισμού που στοχεύει στο ψηφιακό μετασχηματισμό και στη δημιουργία ενός εκτεταμένου συνόλου υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, σε συνέχεια της επέκτασης των e-υπηρεσίων, τη λειτουργία της πλατφόρμας “ψηφιακών ραντεβού” myOAEDlive, τον επανασχεδιασμό του ιστότοπου www.oaed.gr και της νέας εφαρμογής OAEΔapp για κινητά και table» τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση.