ΟΑΕΔ: Αυξημένη η ανταπόκριση στο myOAEDlive -«Εκλεισαν» όλα τα ραντεβού για ανέργους τον Δεκέμβριο - iefimerida.gr

ΟΑΕΔ: Αυξημένη η ανταπόκριση στο myOAEDlive -«Εκλεισαν» όλα τα ραντεβού για ανέργους τον Δεκέμβριο

ΟΑΕΔ
Φωτογραφία αρχείου: EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Από τις 9 Δεκεμβρίου, που ξεκίνησε η λειτουργία της νέας πλατφόρμας myOAEDlive, έχουν ήδη προγραμματιστεί συνολικά 572 «ψηφιακά ραντεβού» για υπηρεσίες συμβουλευτικής από τους εξειδικευμένους εργασιακούς συμβούλους ανέργων και εργοδοτών του ΟΑΕΔ, εκ των οποίων 318 τον Δεκέμβριο και 254 τον Ιανουάριο.

Συγκεκριμένα, τον Δεκέμβριο έχει ήδη προγραμματιστεί το 100% των διαθέσιμων ραντεβού για ανέργους και το 85% των διαθέσιμων ραντεβού για επιχειρήσεις. Σημειώνεται ότι 18 ραντεβού θα γίνουν με χρήση διερμηνείας. Επιπλέον, έχει ήδη «κλείσει» το 60% των διαθέσιμων ραντεβού για ανέργους για τον επόμενο μήνα και το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού είναι στις 21 Ιανουαρίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέσω της πλατφόρμας προγραμματισμού και υλοποίησης «ψηφιακών ραντεβού» myOAEDlive, για πρώτη φορά, σε πιλοτική βάση, άνεργοι και επιχειρήσεις θα μπορούν να προγραμματίζουν ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα για υπηρεσίες συμβουλευτικής, μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης), αποφεύγοντας την προσέλευση στα 118 Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) του ΟΑΕΔ.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση myoaedlive.gov.gr.

Συγκεκριμένα, η διαδρομή είναι: gov.gr→ Πολίτης και καθημερινότητα→ Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών→ Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η διαδικασία ορισμού ραντεβού είναι αποκλειστικά ηλεκτρονική με τους κωδικούς TAXISnet. Η πρόσβαση στο ραντεβού δεν απαιτεί αυξημένες ψηφιακές δεξιότητες, καθώς γίνεται απευθείας, μέσω συνδέσμου (link), που αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) του αιτούντος.

Στην περίοδο πρώτης εφαρμογής, οι υπηρεσίες που θα παρέχονται, μέσω της νέας πλατφόρμας, θα αφορούν αποκλειστικά σε ατομικές συμβουλευτικές συνεδρίες, ενώ υπάρχει σχέδιο σταδιακής ένταξης των κυριότερων υπηρεσιών του Οργανισμού.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι περισσότερες υπηρεσίες του ΟΑΕΔ παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά είτε μέσω www.gov.gr με τη χρήση κωδικών TAXISnet είτε μέσω των e-Υπηρεσιών του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr/e-yperesies) με τους κωδικούς TAXISnet ή με τους κωδικούς πιστοποιημένων χρηστών του ΟΑΕΔ.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΟΑΕΔ Ραντεβού Άνεργοι επιχειρήσεις
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ