Ο ΟΠΕΚΑ εκσυγχρονίζεται με online διαδικασίες - iefimerida.gr

Ο ΟΠΕΚΑ εκσυγχρονίζεται με online διαδικασίες

τρεις σε ανθοκήπιο
Πολίτες, φωτογραφία Eurokinissi-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Πιστός στον απώτερο στόχο της καλύτερης εξυπηρέτησης των πολιτών, ο Οργανισμός Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) εκσυγχρονίζεται και προχωρά σε σειρά πρωτοβουλιών απλοποίησης και ψηφιοποίησης των διαδικασιών που στοχεύουν στη βελτίωση της λειτουργίας του Οργανισμού», σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Το νέο πρόγραμμα τεχνικής βοήθειας, το οποίο χρηματοδοτείται από το Μέσο Τεχνικής Υποστήριξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης και υλοποιείται σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, έλαβε πρόσφατα το «πράσινο φως» από τη Γενική Διεύθυνση Μεταρρυθμίσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (DG REFORM).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα, το εν λόγω έργο είναι ύψους 600.000 ευρώ και αφορά στην αναμόρφωση του τρόπου εξυπηρέτησης των πολιτών, τον ανασχεδιασμό, αλλά και την τυποποίηση των εσωτερικών διαδικασιών που διέπουν τη λειτουργία του Οργανισμού.

Το έργο υποβλήθηκε ως συνέχεια του προηγούμενου έργου τεχνικής βοήθειας, που υλοποιήθηκε από τον Οκτώβριο του 2020 έως τον Σεπτέμβριο του 2021, ύψους 300.000 ευρώ, με στόχο τη δημιουργία ενός νέου περισσότερο αποτελεσματικού πλαισίου για την εξυπηρέτηση πελατών.

Στο πλαίσιο του έργου, που έχει προσφάτως ολοκληρωθεί, πραγματοποιήθηκαν, μεταξύ άλλων, επιτόπιες επισκέψεις και έρευνες γνώμης τόσο με τη συμμετοχή των εργαζομένων στον ΟΠΕΚΑ και στα Κέντρα Κοινότητας των δήμων όσο και των επισκεπτών της ιστοσελίδας του Οργανισμού, προκειμένου να χαρτογραφηθούν τα σημεία και οι δυνατότητες αποτελεσματικότερης εξυπηρέτησης των πολιτών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο φορέας υλοποίησης, τόσο του προηγούμενου όσο και του τρέχοντος έργου, είναι η NI-CO (Northern Ireland Cooperation Overseas).

Η διοικητής του ΟΠΕΚΑ, Ξένια Παπασταύρου, αναφέρει: «Ως πρωταρχικό στόχο της παρούσας διοίκησης έχουμε θέσει την ικανοποίηση των πολιτών από τις υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ. Προκειμένου να προβούμε σε επιτυχημένες παρεμβάσεις, έπρεπε πρώτα να έχουμε πλήρη καταγραφή της υφιστάμενης εξυπηρέτησης και να λάβουμε τις γνώμες όλων όσοι εμπλέκονται στην αλυσίδα της επαφής μας με τους πολίτες. Με το νέο αυτό έργο προχωράμε στη δημιουργία ολοκληρωμένου σχεδίου για την εξυπηρέτηση των πολιτών, που θα μας δώσει τα εργαλεία για να μετράμε την ποιότητα της εξυπηρέτησης με βασικούς δείκτες απόδοσης, να εξατομικεύουμε την πληροφόρηση και την εξυπηρέτηση ανάλογα με τις ανάγκες των πολιτών και να βελτιώνουμε τις διαδικασίες με τις οποίες οι πολίτες αλληλεπιδρούν με τον Οργανισμό».

Σύμφωνα με τη Raluca Painter, επικεφαλής της Μονάδας Αγοράς Εργασίας, Εκπαίδευσης, Υγείας και Κοινωνικών Υπηρεσιών της Γενικής Διεύθυνσης Μεταρρυθμίσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, «η Γενική Διεύθυνση Μεταρρυθμίσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι ευτυχής για τη συνέχιση της συνεργασίας της με τον ΟΠΕΚΑ και τις ελληνικές Αρχές, με στόχο τη βελτίωση της λειτουργίας του ΟΠΕΚΑ, μέσω της εφαρμογής ενός νέου πλαισίου εξυπηρέτησης πολιτών, καθώς και μέσω της αξιολόγησης και τυποποίησης των διαδικασιών, έχοντας πάντα ως επίκεντρο τον πολίτη».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ