Το Διοικητικό Συμβούλιο της Public-MediaMarkt (PMM), #1 omnichannel retailer ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών & ειδών ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και Κύπρο, ανακοινώνει ότι ο κ. Joern Taubert αναλαμβάνει νέος Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.
Ο Joern Taubert έχει μακρά πορεία στους τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου και των marketplaces, καθώς θήτευσε ως Vice President στην Amazon Γερμανίας στις κατηγορίες τεχνολογίας, λευκών συσκευών, παιχνιδιών, και ειδών σπιτιού & κήπου. Πιο πρόσφατα κατείχε τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου στη Verivox, μια γερμανική εταιρεία τεχνολογίας και ηλεκτρονικού marketplace η οποία εστιάζει στους τομείς της ενέργειας, τραπεζικών, ασφαλιστικών, και τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Στο παρελθόν, διετέλεσε Γενικός Διευθυντής στη Sonos για την Αμερική και το Μεξικό, καθώς και σε υψηλόβαθμες θέσεις στη Sony όπου υλοποίησε με επιτυχία μια σειρά από στρατηγικά έργα στο ecommerce.
Ο Piet Coelewij, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της PMM, δήλωσε: «Θα ήθελα να καλωσορίσω τον Joern στη θέση του CEO της Public-MediaMarkt. H πολύτιμη εμπειρία του στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και του παραδοσιακού λιανεμπορίου και η πελατοκεντρική του αντίληψη θα υποστηρίξουν με επιτυχία την στρατηγική μας στο ecommerce».
Σχετικά με τον νέο του ρόλο, ο Joern Taubert δήλωσε: «Είμαι υπερήφανος για την ένταξή μου στην ομάδα της PMM, του κορυφαίου omnichannel retailer σε Ελλάδα και Κύπρο. Η εταιρεία παρουσιάζει σημαντική δυναμική η οποία στηρίζεται στη συνεχή ανάπτυξη του marketplace αλλά και στο μοναδικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων που προκύπτει από τη συνεργασία των δύο ισχυρών brands, της Public και της MediaMarkt».
Ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO της Olympia Group, δήλωσε: «Με μεγάλη χαρά υποδεχόμαστε τον Joern σε μία σημαντική στιγμή για την PMM όπου βρίσκονται σε εξέλιξη σημαντικές επενδύσεις σε τεχνολογίες ηλεκτρονικού εμπορίου και logistics. Η εξειδίκευσή του θα συμβάλλει ουσιαστικά στον στρατηγικό μετασχηματισμό της εταιρείας».
Η PMM (Public-MediaMarkt) είναι ο #1 omnichannel retailer σε Ελλάδα και Κύπρο. Η ολοκληρωμένη πολυκαναλική της στρατηγική περιλαμβάνει φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά και την πλατφόρμα marketplace. Επενδύοντας σε τεχνολογίες ecommerce και στην ενίσχυση της εφοδιαστικής αλυσίδας, η εταιρεία διασφαλίζει την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, διατηρώντας παράλληλα την ισχυρή αναπτυξιακή της πορεία.