Η αναστολή λειτουργίας των φυσικών σημείων πώλησης σε κλάδους της λιανικής έχει ενισχύσει τον όγκο των ηλεκτρονικών συναλλαγών και τις επενδύσεις στο e-commerce. Η «στροφή» επηρεάζει και όλο το φάσμα λειτουργίας του customer service, με τις επιχειρήσεις να αναπτύσσουν νέες υπηρεσίες online επικοινωνίας με τους καταναλωτές.
Σε αυτή την κατεύθυνση και με έμφαση στην προσωποποιημένη υποστήριξη και την ενισχυμένη διαδραστικότητα, η NOBACCO προσφέρει στους καταναλωτές τη νέα υπηρεσία NOBACCO Face2Face: προσωπική επικοινωνία με έναν NOBACCO Expert μέσω βιντεοκλήσης.
Με video stream και τη χρήση δημοφιλών εφαρμογών όπως Skype, What’s Up, Viber και Zoom δίνεται η δυνατότητα στο εξειδικευμένο προσωπικό της NOBACCΟ να δει ό,τι ακριβώς βλέπει ο καταναλωτής και να τον βοηθήσει στην επιτόπια επίλυση ζητημάτων ή να απαντήσει με λεπτομέρεια σε εξειδικευμένες ερωτήσεις, όπως «Πώς να αλλάξω αντίσταση», «Πότε είμαι βέβαιος ότι έχει φορτίσει», «Έχω αναπληρώσει σωστά τον ατμοποιητή με υγρό αναπλήρωσης» που θα ήταν χρονοβόρο ή δύσκολο να απαντηθούν μέσω τηλεφώνου ή e-mail.
«Σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες θέλουμε να είμαστε ακόμα πιο κοντά στους καταναλωτές που μας εμπιστεύονται. Γνωρίζουμε καλά τις ανάγκες των ατμιστών και μπορούμε να παρέχουμε υψηλής ποιότητας φροντίδα. Αξιοποιούμε την τεχνολογία και την τεχνογνωσία των ανθρώπων μας για να εμπλουτίσουμε την εξυπηρέτηση πελατών με νέες υπηρεσίες που βελτιώνουν την προσωποποιημένη υποστήριξη και τη διαδραστικότητα», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της NOBACCO Μάρκος Μαρκόπουλος.