Μπορεί ο τουρισμός να χαρακτηρίζεται ως η «βαριά βιομηχανία» της ελληνικής οικονομίας, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι πάει στον... αυτόματο.
Όπως έδειξε η φετινή χρονιά, παρά τις εισπράξεις-ρεκόρ ο ανταγωνισμός από άλλες χώρες του ευρωπαϊκού Νότου και της Μεσογείου ήταν έντονος, κι αυτό σημαίνει μεταξύ άλλων ότι το ελληνικό τουριστικό προϊόν θα πρέπει να ανέβει επίπεδο, έτσι ώστε το συγκριτικό του πλεονέκτημα να είναι η υψηλή ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ στο economistas.gr.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο