Αλλεπάλληλες είναι οι έρευνες που θέλουν να «μετρήσουν» τις προθέσεις των καταναλωτών για την «επόμενη ημέρα» κι όλες, λίγο ως πολύ, καταλήγουν στο ότι οι συνήθειες που επέβαλε η πανδημία δύσκολα θα αλλάξουν, με ό,τι συνεπάγεται αυτό και για τη στρατηγική των super markets.
Η τελευταία έρευνα του ΙΕΛΚΑ δείχνει ότι μεγάλο μέρος των καταναλωτών θα αποφύγει και για τους πολλούς επόμενους μήνες τις εξόδους από το σπίτι.
Συγκεκριμένα, 1 στους 3 θα διατηρήσουν την τάση της αποφυγής εξόδου από το σπίτι ακόμα και το επόμενο έτος, ενδεικτικό της αίσθησης κινδύνου που υπάρχει ακόμα και σήμερα.
Αυξημένη η αίσθηση του κινδύνου
Ακόμα και για τους υπόλοιπους η αίσθηση του κινδύνου είναι αυξημένη κι αυτό αποτυπώνεται σε δύο στοιχεία:
- το 61% φαίνεται ότι θα συνεχίσει να φοράει μάσκα και μετά το 2021,
- το 24% του κοινού δηλώνει ότι δεν θα σταματήσει ποτέ να κουβαλάει μαζί του αντισηπτικά.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο economistas.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο