«Βροχή» οι καταγγελίες για πρακτικές εξαπάτησης από e-shops στον συνήγορο του καταναλωτή.
Μπορεί η Τεχνητή Νοημοσύνη να επιτρέπει, πλέον, τη δημιουργία εικονικών δοκιμαστηρίων για όσους καταναλωτές προτιμούν τις εξ αποστάσεως αγορές, μπορεί η ταχύτητα παράδοσης των ηλεκτρονικών παραγγελιών να αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την προτίμηση του ενός ή του άλλου e- shop, ωστόσο το ηλεκτρονικό εμπόριο εξακολουθεί να ταλανίζεται από «παιδικές ασθένειες», όπως η προσπάθεια εξόφθαλμης εξαπάτησης των καταναλωτών.
Σύμφωνα με την τελευταία Έκθεση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, αν και μειωμένες σε σχέση με την περίοδο των lockdown, υπήρξαν χιλιάδες καταγγελίες που αφορούσαν σε παρελκυστικές πρακτικές και πρακτικές εξαπάτησης που υιοθετούνται από ορισμένα e- shops, όπως ιδίως η μη παράδοση παραγγελθέντων ειδών, για τα οποία το αντίστοιχο τίμημα είχε προεισπραχθεί, καθώς και η παράδοση προϊόντων απομίμησης ή προϊόντων με διαφορετικές ιδιότητες από τις συνομολογημένες.
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ του Γιώργου Παππού στο economistas.gr.