Αύξηση στις πωλήσεις και ενίσχυση των κερδών πέτυχε το πρώτο εξάμηνο του 2020 η ελληνική εταιρεία Πλαίσιο παρά την κρίση του κορωνοϊού. Παράλληλα ανταποκρίθηκε πλήρως στις ανάγκες και τις προσδοκίες των καταναλωτών. Ποιο είναι όμως το μυστικό της επιτυχίας;
Η κρίση του κορωνοϊού, και κυρίως στην περίοδο του lockdown, οδήγησε πολλές επιχειρήσεις στο κλείσιμο. Ωστόσο, κάποιες εταιρείες επιβίωσαν και άλλες κατάφεραν να σημειώσουν υψηλά κέρδη χάρη στην στρατηγική τους.
Μεταξύ αυτών που ξεχωρίζουν είναι το Πλαίσιο. Πώς τα κατάφερε; Η στρατηγική ανάπτυξης που ακολουθεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια, μπορεί να έχει αποδειχθεί πιο αποτελεσματική, ωστόσο, την συγκεκριμένη περίοδο επιβεβαιώθηκε. Την ώρα που η πλειονότητα των εταιριών λιανικής που παραδοσιακά θεωρεί ότι η ανάπτυξη θα προέλθει από τον μεγαλύτερο αριθμό καταστημάτων, το Πλαίσιο, στηριζόμενο στο όραμα των Γεώργιου και Κωνσταντίνου Γεράρδου, διατήρησε έναν λογικό αριθμό, μεγάλων σε έκταση, καταστημάτων και βασίστηκε στο τρίπτυχο «logistics – διανομή – in-house call center ».
Πως τα κατάφερε;
Η πετυχημένη πορεία εν μέσω κορωνοϊού ήταν αποτέλεσμα τριών παραγόντων: Των σημαντικών επενδύσεων σε υποδομές logistics (επένδυση 30 εκατομμυρίων ευρώ στην Μαγούλα και 8 εκατομμυρίων ευρώ στη νέα αποθήκη στη Μάνδρα), στο στόλο 90 φορτηγών, σε τεχνολογίες e-commerce αλλά και μιας εμπορικής στρατηγικής που απαντούσε on-time στην διαφορετική, κάθε φορά, ανάγκη που γεννιόταν στην πρωτοφανή αυτή περίοδο του lockdown. Παράλληλα, η εξαιρετικά δεμένη και ικανή ομάδα ανταποκρίθηκε πλήρως στις αυξημένες ανάγκες, με άψογο συντονισμό και εύφλεκτα αντανακλαστικά.
Το αποτέλεσμα, από την πλευρά του κοινού ήταν ένα αίσθημα ασφάλειας αλλά και εμπιστοσύνη στην εταιρεία, καθώς παραλάμβανε τα προϊόντα του με ασφάλεια, αξιοπιστία και πάντα στην ώρα τους ενώ από την πλευρά του Πλαίσιο, μια δικαίωση για την ανταπόκριση στις προσδοκίες των καταναλωτών, που αριθμητικά ερμηνεύεται σε αύξηση του τζίρου κατά 8% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.