Τα ελληνικά κρασιά πλασάρονται στην απαιτητική γαλλική αγορά.
Η δυναμική παρουσία των ελληνικών κρασιών στη Διεθνή Έκθεση, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι, επιβεβαιώνει την ενίσχυση των εμπορικών δεσμών των δύο χωρών, ακόμα και σε πεδία που δεν θα μπορούσε να φανταστεί κανείς ότι τα ελληνικά προϊόντα θα μπορούσαν να πλασαριστούν στη γαλλική αγορά.
Η «Wine Paris & Vinexpo Paris» φιλοξένησε 2.864 εκθέτες από 32 χώρες, έναντι 2.800 εκθετών από 30 χώρες το 2020. Όπως ανακοινώθηκε από τους διοργανωτές, 25.739 άτομα την επισκέφθηκαν, κυρίως επαγγελματίες του χώρου, εκ των οποίων 28% ήταν διεθνείς αγοραστές, προερχόμενοι από 109 χώρες. Προφανές, λοιπόν, το ενδιαφέρον και για τους Έλληνες οινοποιούς.
Σύμφωνα με το Γραφείο Εμπορικών και Οικονομικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας, που παρακολούθησε την Έκθεση, οι μεγαλύτερες εθνικές συμμετοχές (εξαιρουμένης της Γαλλίας) ήταν αυτές της Ιταλίας, Πορτογαλίας, και Ισπανίας.
Η ελληνική συμμετοχή (Cavino, Greek Wine Cellars, Pavlidis, Alpha Estate, Katsaros, Dougos, EU Quality Wines, Mediterranean cheese and wine), αφορούσε οργανωμένο καλαίσθητο συλλογικό περίπτερο στο χώρο των διεθνών περιπτέρων που επιμελήθηκε η εταιρία εκθέσεων «Great Exhibitions». Με ανεξάρτητο περίπτερο συμμετείχε o Ενιαίος Οινοποιητικός Αγροτικός Συνεταιρισμός Σάμου, (Ε.Ο.Σ.), , όπως και το οινοποιείο Διαμαντάκος.
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ του Γιώργου Παππού στο economistas.gr.