Τζαννετάκης (Motor Oil): Yπερφορολόγηση των κερδών και όχι φορολόγηση των υπερκερδών των διυλιστηρίων - iefimerida.gr

Τζαννετάκης (Motor Oil): Yπερφορολόγηση των κερδών και όχι φορολόγηση των υπερκερδών των διυλιστηρίων

Η Motor Oil
Η Motor Oil / Φωτογραφία: Eurokinissi
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Για «υπερφορολόγηση των κερδών» (αντί για φορολόγηση των υπερκερδών) των διυλιστηρίων έκανε λόγο σήμερα ο αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Motor Oil, Πέτρος Τζαννετάκης απαντώντας σε σχετική ερώτηση στο πλαίσιο της γενικής συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας που συνεδρίασε σήμερα.

Η τροπολογία για την επιβολή Προσωρινής Συνεισφοράς Αλληλεγγύης ύψους 33% στα πλεονάζοντα κέρδη των εταιριών διύλισης του φορολογικού έτους 2023, κατατέθηκε χθες στη Βουλή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Πρόκειται, είπε ο κ. Τζαννετάκης για υπερφορολόγηση των κερδών μας. Και θα αναφερθώ σε δυο συγκεκριμένες παραμέτρους που διαφοροποιούν την Motor Oil από οποιαδήποτε άλλη ελληνική εταιρεία εισηγμένη στο χρηματιστήριο.

Πρώτον, τα κέρδη οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στη διεθνή συγκυρία των τελευταίων δυο ετών. Είμαστε μια διεθνοποιημένη εταιρεία. Ένα διυλιστήριο με σαφή εξαγωγικό προσανατολισμό από την ίδρυσή μας.

Σημειωτέον, από το 2018 έως και το πρώτο τρίμηνο του 2024, μόνον το 19 έως 24% των πωλήσεών μας αφορά εγχώριες πωλήσεις. Όλο το υπόλοιπο ποσοστό, αφορά διεθνείς πωλήσεις.

Δεύτερον, η Motor Oil όλα αυτά τα χρόνια έκανε επενδύσεις. Από το 2019 έως το 2022 πραγματοποιήσαμε επενδύσεις 682 εκατομμύρια ευρώ μόνον στο διυλιστήριο, κυρίως για τον εκσυγχρονισμό του. Εάν προσθέσουμε και τις επενδύσεις μόνον στο διυλιστήριο το 2023, αυτά γίνονται 890 εκατομμύρια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γιατί, λοιπόν, η Motor Oil πάει καλά;

Γιατί εξάγει, εκμεταλλεύεται την διεθνή συγκυρία και συνεχίζει να επενδύει στην Ελλάδα και την Ευρώπη, όταν τα περισσότερα διυλιστήρια στην Ευρώπη έχουν πάψει να επενδύουν και αφήνονται να μαραζώνουν.»

Η γενική συνέλευση ενέκρινε την απόκτηση του 94,44% του ΗΛΕΚΤΩΡ από την ΕΛΛΑΚΤΩΡ έναντι συνολικού τιμήματος 114.731.111,11 ευρώ. Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής ο Όμιλος Motor Oil, μέσω της θυγατρικής του Manetial Limited, θα κατέχει ποσοστό 94,44% της ΗΛΕΚΤΩΡ.

Ο κ. Τζαννετάκης δήλωσε σχετικά: «H πρόταση εξαγοράς του Ηλέκτωρα είναι συνεπής με την στρατηγική μας και έρχεται να συμπληρώσει την εξαγορά του Θαλή από τον Όμιλο, πριν δυο χρόνια».

Ο Γενικός Διευθυντής Στρατηγικής του Ομίλου, Γεώργιος Τριανταφύλλου ανέφερε:

«Η εξαγορά του Ηλέκτωρα αποτελεί την εξαγορά της μεγαλύτερης εταιρείας διαχείρισης απορριμμάτων στην Ελλάδα. Ο Ηλέκτωρας είναι μια εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται σε ένα μεγάλο φάσμα της κυκλικής οικονομίας. Έχει έργα τα οποία έχουμε δει να υλοποιούνται στην πράξη επί σειρά ετών. Υπάρχει μεγάλη εμπειρία στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από βιοαέριο, στον οποίο ο Ηλέκτωρας έχει ηγετική θέση στην αγορά, με παραγωγή 32 MW ηλεκτρικού ρεύματος. Έχει πολύ καλή θέση στην ανακύκλωση και τη διαχείριση απορριμμάτων και εξειδικευμένων απορριμμάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Είναι πολύ σημαντικό να υλοποιούμε επενδύσεις στην Ελλάδα, ώστε να επιτύχουμε τους ευρωπαϊκούς στόχους, αναφορικά με το πώς διαχειριζόμαστε τα απορρίμματά μας. Η Motor Oil θέλει να πάρει μέρος σε αυτή τη διαδικασία, βοηθώντας την χώρα να επιτύχει αυτούς τους στόχους.»

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Motor Oil υπερκέρδη διυλιστήρια
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ