Η κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που βρίσκεται σήμερα στα «σκαριά».
Σύμφωνα με το economistas.gr, όλα έδειχναν να κυλούν ομαλά μετά το «πράσινο φως» που έδωσε, προ τριμήνου το Συμβούλιο της Επικρατείας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, το διοικητικό συμβούλιο της Αττικό Μετρό -μετά από σχεδόν έξι μήνες αδράνειας- να αποφασίσει, στις αρχές Ιανουαρίου, την επανεκκίνηση του διαγωνισμού για τη Γραμμή 4 του Μετρό, με τον έλεγχο των τεχνικών φακέλων των δυο υποψηφίων (ΑΒΑΞ – Ghella – Alstom Transport και ΑΚΤΩΡ – Ansaldo – Hitachi Rail Italy).
Γιατί «φρενάρει» η Γραμμή 4 του Μετρό
Η διαδικασία ελέγχου των φακέλων για τη Γραμμή 4 του Μετρό ξεκίνησε πριν από περίπου δύο εβδομάδες, όμως η έκβαση δεν ήταν η αναμενόμενη.
Διαβάστε στο economistas το ρεπορτάζ για το νέο «φρένο» στον διαγωνισμό για την κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό.