Mετά από μια επιτυχημένη πορεία στην L'Oréal o Πιέρ-Εμάνουελ Αγγέλογλου μετακόμισε στην LVMH και τώρα αναλαμβάνει τα ηνία της τέταρτης μεγαλύτερης μάρκας της εταιρείας μόδας, της Fendi.
Ο Αγγέλογλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Γαλλία και γνωρίζει επίσης 7 γλώσσες.
Ποιος είναι ο Αγγέλογλου
Σε μια εσωτερική ανακοίνωση τη Δευτέρα, ο γαλλικός όμιλος πολυτελείας αποκάλυψε ότι ο Πιέρ-Εμάνουελ Αγγέλογλου θα γίνει ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Fendi από την 1η Ιουνίου.
Ο Αγγέλογλου, ο οποίος σήμερα είναι διευθύνων σύμβουλος στο τμήμα μόδας της LVMH, θα διατηρήσει αυτή τη θέση παράλληλα με το νέο του ρόλο στη Fendi. Αντικαθιστά τον Serge Brunschwig, ο οποίος θα αναλάβει νέα καθήκοντα εντός της LVMH.
Ο Πιερ Εμανουέλ Αγγέλογλου εντάχθηκε στη Louis Vuitton το 2019 ως διευθυντής στρατηγικών αποστολών υπεύθυνος για τη μόδα και τα δερμάτινα είδη. Το 2022 έγινε αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Louis Vuitton. Ως μέρος του ρόλου του, επέβλεψε τα ανδρικά προϊόντα της Louis Vuitton, τα γυναικεία αξεσουάρ, την ψηφιακή καινοτομία και τις επικοινωνίες και εκδηλώσεις, συμπεριλαμβανομένης της συνεργασίας με τους δημιουργικούς διευθυντές Virgil Abloh και Pharrell Williams.
Πριν από αυτό, πέρασε περισσότερα από είκοσι χρόνια στη L'Oréal SA, όπου κατείχε τη θέση του διεθνούς γενικού διευθυντή της L'Oréal Paris. Αποφοίτησε από τη σχολή επιχειρήσεων HEC Paris το 1996.
Η ανακοίνωση περιελάμβανε σημείωμα του Μπερνάρ Αρνό, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της LVMH, στο οποίο εκφράζει την ευγνωμοσύνη του για τη συμβολή του Μπράντσγουικ στην ανάπτυξη της Fendi από το 2018, σημειώνει η ιστοσελίδα ceoworld.
Ευρύτερες αλλαγές στην LVMH
Αυτή η αλλαγή στην ηγεσία αποτελεί μέρος των ευρύτερων αλλαγών στον όμιλο μόδας LVMH, ο οποίος περιλαμβάνει μάρκες όπως η Celine, η Fendi και η Loewe. Ο Μάικλ Μπερκ διορίστηκε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Fashion Group την 1η Φεβρουαρίου, διαδεχόμενος τον Σίντνει Τολεντάνο. Τον Μάρτιο, ο Άγγελογλου ορίστηκε διευθύνων σύμβουλος του Fashion Group, επιβλέποντας αρκετές μάρκες, όπως οι Fendi, Kenzo, Marc Jacobs, Pucci, Stella McCartney, Patou και Off-White.
Υπάρχουν ακόμη θέσεις-κλειδιά που πρέπει να καλυφθούν στον όμιλο, όπως η θέση του δημιουργικού διευθυντή για την Givenchy μετά την αποχώρηση του Μάθιου Γουίλιαμς. Η Fendi κατατάσσεται ως η τέταρτη μεγαλύτερη μάρκα μόδας της LVMH, μετά τις Louis Vuitton, Dior και Celine. Το 2023, η Celine ξεπέρασε τη Fendi σε έσοδα, αποφέροντας περίπου 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με τα εκτιμώμενα 2,65 δισεκατομμύρια δολάρια της Fendi.