Για το πώς βίωσε ο κλάδος των κομμωτηρίων το lockdown λόγω κορωνοϊού, τον τρόπο που διαχειρίστηκε η L’ Oreal την πρωτοφανή αυτή κρίση, αλλά και τα μέτρα και δράσεις που πρόκειται να αναλάβει η εταιρεία, μίλησε η Μαρία Κοράλη, γενική διευθύντρια του Κλάδου Επαγγελματικών Προϊόντων της L’Oréal.
Κυρία Κοράλη, η συγκυρία είναι ιδιαίτερη, ζούμε όλοι πρωτόγνωρες καταστάσεις με την υγειονομική κρίση του κορωνοϊού να είναι παρούσα στη χώρα το τελευταίο δίμηνο ανατρέποντας την κοινωνική ζωή, την οικονομική και επιχειρηματική δραστηριότητα. Ως Γενική Διευθύντρια του Κλάδου Επαγγελματικών Προϊόντων της L’Oréal, έναν κλάδο από τους πρώτους που ένιωσαν την κρίση που έφερε μαζί της η πανδημία, μιλήστε μας λίγο για την εικόνα του.
Πράγματι αυτό που βιώσαμε ήταν μια πρωτοφανής συγκυρία, η σφοδρότητα της οποίας θα επιφέρει αδιαμφισβήτητα διαρθρωτικές αλλαγές στην κοινωνία και την οικονομία της χώρας. Σε ό,τι αφορά στον κομμωτικό κλάδο, το lockdown αποτέλεσε ένα ισχυρό πλήγμα καθώς περίπου 10.000 επιχειρήσεις, κομμωτήρια & κουρεία σε όλη την Ελλάδα, αναγκάστηκαν να διακόψουν τη δραστηριότητα τους θέτοντας σε αναστολή 25.000 εργαζομένους. Σχεδόν το σύνολο των επιχειρήσεων αυτών – σε ποσοστό 98% - είναι ανεξάρτητες επιχειρήσεις, μικρού και μικρομεσαίου μεγέθους, που αποφέρουν στην οικονομία έναν διόλου ευκαταφρόνητο ετήσιο τζίρο, της τάξης των 700 εκατομμυρίων ευρώ.
Πέρα όμως από τα οικονομικά δεδομένα, το κομμωτήριο ως κλάδος είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την κοινωνική ζωή και την καθημερινότητα των Ελλήνων – σκεφτείτε ότι μόνο οι καθημερινές επισκέψεις σε κομμωτήρια στη χώρα μας πριν την πανδημία ανέρχονταν σε 100.000. Αυτό για εμάς είναι και το πιο σημαντικό στοιχείο που αναδεικνύει όχι μόνο τη σπουδαιότητά του κλάδου αλλά και του ίδιου του επαγγελματία κομμωτή, που προσπαθεί να ανταπεξέλθει και να ισορροπήσει σε έναν διττό ρόλο: αυτόν του επιχειρηματία και αυτόν του καλλιτέχνη.
Συνολικά λοιπόν μιλάμε για έναν πολύ δημιουργικό κλάδο, ένα υγιές κύτταρο της ελληνικής οικονομίας, αν θέλετε, του οποίου η συμβολή αναγνωρίζεται· και από τον κόσμο, που με βάση τα όσα βλέπουμε από τις έρευνες και τα social media το πρώτο πράγμα που θέλει να κάνει είναι να επισκεφθεί το κομμωτήριο, αλλά και από την Κυβέρνηση που συμπεριέλαβε τα κομμωτήρια στις πρώτες επιχειρήσεις που ξεκινούν την επαναλειτουργία τους, δείχνοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στους επαγγελματίες ότι θα τηρήσουν αυστηρά όλα τα υγειονομικά μέτρα.
Ο κομμωτικός κλάδος, άλλωστε, ανέκαθεν επιδείκνυε υπευθυνότητα στο θέμα της ασφάλειας. Συνομιλώντας καθημερινά με συνεργάτες μας επαγγελματίες κομμωτές, είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι έχουν λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την οργάνωση του χώρου και του προσωπικού προκειμένου να υποδεχθούν με απόλυτη ασφάλεια τους πελάτες τους. Πιστεύω πραγματικά ότι το επόμενο διάστημα ο κομμωτικός κλάδος θα αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση στο θέμα της ασφάλειας και της διαχείρισης του κοινού.
Ανθρώπινα, και με δεδομένο ότι η κρίση του κορωνοϊού ειδικά τις πρώτες ημέρες γέμισε τους πάντες με ανησυχία και φόβο, πώς διαχειριστήκατε την αντίδραση των συνεργατών σας;
Αυτό που μας ξάφνιασε περισσότερο ήταν η ταχύτητα με την οποία διαμορφώθηκε μια εντελώς νέα εργασιακή πραγματικότητα για όλους. Ως εταιρεία, η οποία μάλιστα έχει διακριθεί και ως Top Employer, το πρωταρχικό μας μέλημα ήταν η υγεία και η ασφάλεια των ανθρώπων μας, σε όλες τις φάσεις εξέλιξης της πανδημίας.
Στο πλαίσιο αυτό ενεργοποιήσαμε όλα τα μέσα που διαθέτουμε ως εταιρεία και πετύχαμε να προσαρμοστούμε σε αυτή τη νέα πραγματικότητα γρήγορα και κυρίως ομαλά. Κατά τις πρώτες ημέρες, όσο ήμασταν ακόμα στο γραφείο, παρείχαμε καθημερινά ενημέρωση στους ανθρώπους της εταιρείας προκειμένου να ακολουθούν αυστηρά τους κανόνες ατομικής υγιεινής και προφύλαξης.
Στη δεύτερη φάση, λάβαμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για να προφυλάξουμε την υγεία και την ασφάλεια όλων των εργαζομένων εντός και εκτός έδρας, υιοθετώντας άμεσα την εργασία εξ’ αποστάσεως σεβόμενοι απόλυτα τις αποφάσεις των Αρχών. Όπου αυτό ήταν εφικτό, οι ομάδες μας συνέχισαν να δουλεύουν από το σπίτι αξιοποιώντας τον υψηλών προδιαγραφών εξοπλισμό καθώς και όλα τα digital εργαλεία που παρέχει ο όμιλος στους ανθρώπους του. Αντίστοιχα, η πολυπληθής ομάδα των πωλήσεων του Κλάδου Επαγγελματικών προϊόντων της εταιρείας μας, συνέχισε να δουλεύει και εκείνη από το σπίτι, μένοντας όμως σε καθημερινή επαφή με τους πελάτες, είτε μέσα από τηλεδιασκέψεις, είτε μέσα από τα social media.
Αυτή η ξαφνική δοκιμασία αποδείχθηκε τελικά μια ευκαιρία για εμάς. Το digital acceleration που αποτελούσε στρατηγική προτεραιότητας της εταιρείας την τελευταία δεκαετία, επιταχύνθηκε ακόμα περισσότερο, μέσα σε λίγες ημέρες. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας αισθανθήκαμε πραγματικά πιο «συνδεδεμένοι» από ποτέ, τόσο ως ομάδα μεταξύ μας όσο και με τους με τους συνεργάτες μας, και αυτό μας ενδυνάμωσε για να συνεχίσουμε να δουλεύουμε με έναν πιο ουσιαστικό τρόπο.
Πώς διαχειριστήκατε και την αντίδραση των πελατών σας, που είναι κυρίως κομμωτήρια, άνθρωποι που μέσα σε μια νύχτα κατέβασαν ρολά στις επιχειρήσεις τους με την όποια επιπλέον αβεβαιότητα και ανησυχία μπορεί να προκαλεί αυτό;
Ο Κλάδος Επαγγελματικών Προϊόντων της L’Oréal Hellas έχει «γεννηθεί» μέσα από την κομμωτική τέχνη και δραστηριοποιούμαστε σε αυτόν, για περισσότερα από 110 χρόνια. Μπορούμε λοιπόν να καταλάβουμε καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο, πως αισθάνονται οι επαγγελματίες αυτή τη στιγμή, την οικονομική αβεβαιότητα, την ανησυχία για την επόμενη ημέρα και την ανάγκη που έχουν για ουσιαστική επαφή και κατανόηση.
Η πλειοψηφία των επαγγελματιών κομμωτών προσπαθεί πολύ δύσκολα να ισορροπήσει ανάμεσα στο ρόλο του καλλιτέχνη και του επιχειρηματία. Αισθάνονται πολύ πιο όμορφα, πολύ πιο άνετα όταν δημιουργούν παρά όταν καλούνται να «τρέξουν» την επιχείρηση τους. Επομένως, η δοκιμασία αυτή προκάλεσε ένα διπλό πλήγμα σε αυτούς τους ανθρώπους· από τη μία το άγχος της επιβίωσης εξαιτίας της παύσης της επιχειρηματικής δραστηριότητας και από την άλλη η ανάγκη να παραμείνουν δημιουργικοί, να μην επαναπαυθούν, να βρίσκονται με οποιονδήποτε τρόπο κοντά στην τέχνη τους και στις πελάτισσες τους.
Πιστεύω ότι ήταν αυτή η ανάγκη και η πηγαία δημιουργικότητα τους που τους παρακίνησε να δουν τη θετική πλευρά των πραγμάτων και να δουν αυτή τη δοκιμασία ως ευκαιρία προκειμένου να γίνουν ακόμα καλύτεροι στη δουλειά τους και ως μια φωνή να παλέψουν, ώστε να επιστρέψουν σύντομα σε αυτό που ξέρουν και αγαπούν να κάνουν.
Εμείς, όπως όλα αυτά τα 110 χρόνια, βρεθήκαμε δίπλα τους σαν πραγματικοί συνεργάτες ώστε να τους στηρίξουμε, όχι μόνο στο πρακτικό κομμάτι, αλλά κυρίως στο ανθρώπινο, γιατί ήταν και μια δική μας ανάγκη να έχουμε μια πιο ουσιαστική επαφή μαζί τους. Άλλωστε μοιραζόμαστε τις ίδιες σκέψεις και συναισθήματα, αφού μαζί με τη δική τους δραστηριότητα σταμάτησε και η δική μας.
Με ποιο τρόπο η L’Oréal, leader του κλάδου, υποστήριξε τους επαγγελματίες; Ποιες ήταν οι ενέργειές σας;
Ξεκινήσαμε τις προσπάθειές μας, ορίζοντας σε πρώτο στάδιο ποιος ήταν ο ρόλος μας απέναντι σε αυτούς τους ανθρώπους που τόσα χρόνια μας δείχνουν την εμπιστοσύνη τους. Στη συνέχεια, με αίσθημα ευθύνης και σαν πραγματικοί business partners υλοποιήσαμε μια σειρά από πρωτοβουλίες με σημαντικό αντίκτυπο για τους συνεργάτες μας και αλλά και τον κλάδο συνολικά.
Πρώτα απ’ όλα, προχωρήσαμε σε αναστολή πληρωμών των κομμωτηρίων· είναι μια σημαντική κίνηση που θα ανακουφίσει και θα βοηθήσει τους πελάτες μας ώστε να μπορέσουν να οργανώσουν καλύτερα την επόμενη ημέρα. Παράλληλα, παρείχαμε συνεχή και διεξοδική ενημέρωση σχετικά με τις ανακοινώσεις της Κυβέρνησης που αφορούν ειδικά στις επιχειρήσεις και στους εργαζομένους του κλάδου προκειμένου να έχουν πλήρη εικόνα σχετικά με το πως επηρεάζεται η επιχείρηση τους.
Εντατικοποιήσαμε την τεχνική εκπαίδευση, προσφέροντας απλόχερα γνώση και έμπνευση προκειμένου να τους βοηθήσουμε να παραμείνουν δημιουργικοί και αισιόδοξοι. Επιπλέον, επενδύσαμε στην επιχειρηματική τους κατάρτιση ενεργοποιώντας όλους τους πόρους που διαθέτουμε ως ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο με στόχο να τους προετοιμάσουμε για την επόμενη ημέρα. Για αυτό το σκοπό συνεργαστήκαμε με κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου και ειδικούς στο κομμάτι του business management, προκειμένου να δώσουμε στους συνεργάτες μας όλα τα εφόδια, γνωστικά και συναισθηματικά, για να μπορέσουν να διαχειριστούν επιτυχώς το άνοιγμα των επιχειρήσεων τους και να επανέλθουν στην κανονικότητα όσο το δυνατόν πιο ομαλά.
Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι, με τη βοήθεια των επαγγελματιών, πετύχαμε πραγματικά να αναδείξουμε τον κλάδο και την αξία της κομμωτικής τέχνης. Από την καμπάνια #ISTANDFORPROS– Στηρίζω τον Επαγγελματία Κομμωτή μου, στην οποία χιλιάδες κομμωτές ένωσαν τη φωνή τους ζητώντας να τους περιμένουμε, μέχρι και την επικοινωνία μας με φορείς του κλάδου προκειμένου να ενεργοποιηθούν και να διεκδικήσουν την άμεση επαναλειτουργία των επιχειρήσεων, παρείχαμε στοχευμένες προτάσεις για τη διασφάλιση της υγείας κατά το άνοιγμα των κομμωτηρίων.
Στο άνοιγμα των κομμωτηρίων βρισκόμαστε και πάλι δίπλα τους προσφέροντας καθαριστικά τζελ και μάσκες, ώστε να διασφαλίσουμε ότι η επιστροφή στα κομμωτήρια θα γίνει με απόλυτη ασφάλεια και για τους ίδιους τους επαγγελματίες κομμωτές και για τους πελάτες.
Επίσης, σε συνεργασία με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας δημιουργήσαμε έναν Οδηγό Υγιεινής για τα κομμωτήρια με ορθές υγειονομικές πρακτικές τον οποίο μοιραστήκαμε με όλον τον κλάδο. Πλέον αυτού, έχουμε μοιραστεί ήδη με τους συνεργάτες-πελάτες μας ένα πλούσιο δημιουργικό υλικό για τα social media προκειμένου να επικοινωνήσουν στις πελάτισσες τους ότι επιστρέφουν με απόλυτη ασφάλεια. Στο πλαίσιο αυτό τρέχει από χθες η καμπάνια #PROSAREBACK στέλνοντας παντού το μήνυμα ότι οι επαγγελματίες κομμωτές είναι ξανά κοντά μας!
Μιλήστε μας λίγο για το κίνημα #ISTANDFORPROS που αναδείχθηκε μέσα στην κρίση της πανδημίας. Ποιος ήταν ο σκοπός του;
Ως Κλάδος Επαγγελματικών Προϊόντων της L’Oréal Hellas, δεσμευτήκαμε από την πρώτη στιγμή να δείξουμε την υποστήριξη μας και την αγάπη μας προς τους επαγγελματίες κομμωτές, που αναγκάστηκαν να αποχωριστούν τη δραστηριότητας τους εξαιτίας της πανδημίας.
Έτσι, στο πλαίσιο μιας σειράς δράσεων, ξεκινήσαμε την παγκόσμια πρωτοβουλία «I Stand For Pros – Στηρίζω τον Επαγγελματία Κομμωτή», καλώντας ουσιαστικά τις γυναίκες να δείξουν την αγάπη και τη στήριξη τους στους επαγγελματίες κομμωτές, περιμένοντας τους μέχρι να ανοίξουν και πάλι τα κομμωτήρια. Στην ουσία για εμάς αυτή η καμπάνια είναι ο τρόπος μας να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους επαγγελματίες κομμωτές που βρίσκονται δίπλα στις γυναίκες, σε κάθε σημαντική στιγμή τους και που έχουν περάσει εκατοντάδες ώρες εκπαίδευσης, προκειμένου να τελειοποιήσουν την τέχνη τους και να προσφέρουν σε κάθε γυναίκα το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Χαιρόμαστε πολύ γιατί τελικά η πρωτοβουλία εξελίχθηκε σε ένα κίνημα που κατέκλυσε τα social media καθώς χιλιάδες κομμωτές και γυναίκες τόσο στην Ελλάδα όσο και στον κόσμο έγιναν μια φωνή και μοιράστηκαν το μήνυμα #ISTANDFORPROS, επιβεβαιώνοντας ότι η κομμωτική κοινότητα είναι πιο δυνατή και ενωμένη από πότε.
Ήδη από το Μάρτιο, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της L’OréalJean-PaulAgon, δηλώνοντας ότι είναι ευθύνη της εταιρείας η συμβολή της με κάθε δυνατό τρόπο στη συλλογική προσπάθεια, ανακοίνωσε μια σειρά πρωτοβουλιών. Μπορείτε να μας περιγράψετε κάποιες από αυτές τις δράσεις;
Η L'Oréal ανέκαθεν επεδίωκε να είναι ηθική και υπεύθυνη εταιρεία, υλοποιώντας δράσεις και στρατηγικές με προστιθέμενη αξία για τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
Αισθάνομαι ιδιαίτερα υπερήφανη που επιβεβαιώνοντας το παραπάνω, η L’Oréal ήταν ανάμεσα στις πρώτες εταιρείες που εξέφρασε έμπρακτα και ενεργά την αναγνώριση, την υποστήριξη και την αλληλεγγύη προς όλους όσοι επέδειξαν υπεράνθρωπο θάρρος και ανιδιοτέλεια, στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν την επιδημία.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Όμιλος L’Oréal ανακοίνωσε την υλοποίηση ενός Πανευρωπαϊκού Προγράμματος Αλληλεγγύης με στόχο την υποστήριξη φορέων που μάχονται κατά του κορωναϊού. Νοσοκομεία, γιατροί και φαρμακεία, που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της προσπάθειας μείωσης του ρυθμού μετάδοσης του κορωναϊού. Διανομείς τροφίμων, που καλύπτουν τις βασικές ανάγκες των καταναλωτών. Μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, που είναι αφοσιωμένοι στην καταπολέμηση της ανασφάλειας και τώρα, περισσότερο από ποτέ, χρειάζονται υποστήριξη.
Η L’Oréal Hellas συμμετέχει ενεργά στο Πανευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αλληλεγγύης του Ομίλου L’Oréal, υλοποιώντας τα παρακάτω μέτρα στήριξης στη χώρα μας: Α) Αλληλεγγύη προς τις Υγειονομικές Αρχές, το Προσωπικό Ιατροφαρμακευτικής Περίθαλψης και το προσωπικό των Φαρμακείων: Τα εργοστάσια του Ομίλου, έχουν ξεκινήσει να παράγουν αντισηπτικό χεριών για να στηρίξουν τις ανάγκες των Γαλλικών και Ευρωπαϊκών υγειονομικών αρχών. Στο πλαίσιο της προσπάθειας αυτής, η La Roche-Posay θα εξοπλίσει με αντισηπτικά χεριών συνεργαζόμενα νοσοκομεία, συνεργαζόμενα φαρμακεία και ιατρούς στην Ελλάδα. Οι φορείς και οι επιχειρήσεις αυτές είναι στην πρώτη γραμμή άμυνας απέναντι στον κορωναϊό και μάχονται καθημερινά να μας προστατεύουν και να μειώσουν το ρυθμό μετάδοσης της πανδημίας. Β) Αλληλεγγύη προς τους διανομείς τροφίμων: H Garnier προμηθεύει και θα διανέμει δωρεάν, εκατομμύρια τεμάχια αντισηπτικών χεριών σε όλους τους Ευρωπαίους διανομείς τροφίμων με τους οποίους συνεργάζεται, ώστε οι εργαζόμενοί τους, που εργάζονται αδιάκοπα για να καλύψουν τις βασικές ανάγκες των καταναλωτών, να μπορούν να προστατεύσουν τον εαυτό τους, λαμβάνοντας τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης. Στην Ελλάδα, η Garnier θα δωρίσει αντισηπτικά χεριών σε εργαζόμενους στα συνεργαζόμενα σουπερμάρκετ, μόλις τα εργοστάσιά μας παραδώσουν τα σχετικά προϊόντα. Επίσης η Garnier, υποστηρίζει και τη δράση της Διεθνούς Ομοσπονδίας Συλλόγων Ερυθρού Σταυρού και Ερυθράς Ημισελήνου (IFRC), συνεισφέροντας 1 εκατομμύριο ευρώ. Η συγκεκριμένη συνεισφορά, θα πραγματοποιηθεί μέσω του Γαλλικού Ερυθρού Σταυρού και έχει σαν στόχο να στηρίξει τις προσπάθειες για την καταπολέμηση του COVID-19. Τα κονδύλια αυτά, θα παρέχουν επείγουσα βοήθεια στα πιο ευάλωτα άτομα που επηρεάζονται από τον ιό COVID-19.
Τέλος, το Πανευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αλληλεγγύης του Ομίλου, έχει τη στήριξη και του Ιδρύματος L’Oréal, που αποφάσισε να προσφέρει 1 εκατομμύριο ευρώ σε συνεργαζόμενους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, που είναι μάχονται για την καταπολέμηση της ανασφάλειας. Η δωρεά αυτή θα βοηθήσει αυτούς που το έχουν μεγαλύτερη ανάγκη, να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης, να πολεμήσουν τον κορωναϊό και να αντισταθούν στις συνέπειες αυτής της επιδημίας.
Τώρα που η Ελλάδα περνά σταδιακά στην επόμενη φάση, αυτή της άρσης μέτρων, καταρχάς ποιες είναι οι σκέψεις σας, ως head του τμήματος επαγγελματικών προϊόντων;
Σίγουρα μιλάμε για μια εντελώς διαφορετική επομένη ημέρα για όλους μας. Το restart απαιτεί υπευθυνότητα για να μείνουμε ασφαλείς και αισιοδοξία, προκειμένου σταδιακά να ανακάμψει η οικονομία και η ψυχολογία της κοινωνίας.
Για τα κομμωτήρια ξεκινάει ένας μακρύς και δύσκολος αγώνας. Η πραγματικότητα πριν την πανδημία ήταν αρκετά θετική καθώς μετά από μια πιεστική 5ετία (2011-2016) ο κλάδος έτρεχε με ένα ποσοστό ανάπτυξης της τάξης του 5%. Αυτή η δοκιμασία θα αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα, ευελπιστούμε ωστόσο ότι ο κλάδος θα καταφέρει να επανέλθει άμεσα σε ανάπτυξη, λόγω της αυξημένης ζήτησης.
Είναι πολύ αισιόδοξο το γεγονός ότι το πρώτο πράγμα που θέλει να κάνει ο κόσμος είναι να επισκεφθεί το κομμωτήριο, όπως προκύπτει από έρευνες, αλλά και από τα social media όπου οι πελάτισσες στέλνουν συνεχώς μηνύματα στους κομμωτές για να κλείσουν ραντεβού. Οι πρώτες ενδείξεις είναι θετικές καθώς φαίνεται ότι θα υπάρχει ένα μεγάλο κύμα προσέλευσης τις πρώτες ημέρες. Το μεγάλο στοίχημα για τους επαγγελματίες κομμωτές είναι να καταφέρουν να καλλιεργήσουν ένα αίσθημα ασφάλειας, ώστε οι πελάτισσες να επισκέπτονται και πάλι τα κομμωτήρια με σιγουριά, χωρίς δεύτερες σκέψεις.
Κλείνοντας, θα θέλατε να στείλετε ένα μήνυμα στους ανθρώπους αυτούς που από σήμερα θα επιστρέψουν στην εργασία τους μέσα σε πολύ ιδιαίτερες και διαφορετικές συνθήκες;
Μετά από 50 ημέρες τα κομμωτήρια ανοίγουν ξανά, αποτελώντας έναν από τους πρώτους κλάδους που ξεκινούν και πάλι τη δραστηριότητα τους. Ενός κλάδου που αυτές τις 50 ημέρες δεν επαναπαύθηκε. Έγινε ακόμα πιο δυναμικός. Επικοινώνησε, εκπαιδεύτηκε, δημιούργησε, έφτιαξε κοινότητες, διεκδίκησε και προετοιμάστηκε με υπευθυνότητα για την επόμενη ημέρα. Ενός κλάδου που περιμένει να μας υποδεχτεί από σήμερα με την αμηχανία της πρώτης ημέρας αλλά και την λαχτάρα να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα: Να μας κάνει να αισθανθούμε όμορφες και γεμάτες αυτοπεποίθηση. Καλή αρχή λοιπόν σε όλη την κομμωτική κοινότητα και μια ευχή: να είναι αυτή η πρόσφατη εμπειρία, οδηγός μας για ένα καλύτερο αύριο για όλους.