Η πανδημία του κορωνοϊού, πέρα από τα σαρωτικά προβλήματα που δημιουργεί στις οικονομίες, διαμορφώνει σημαντικά τις καταναλωτικές τάσεις.
Τις πρώτες εβδομάδες της έξαρσης του κορωνοϊού εκατομμύρια καταναλωτές από όλη την υφήλιο -και κυρίως στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο- άρχισαν να «στοκάρουν» χαρτιά υγείας. Μετά από τις διαβεβαιώσεις των αρμόδιων Αρχών ότι τα σούπερ μάρκετ θα παραμείνουν ανοικτά και πως υπάρχουν ικανά αποθέματα χαρτιού υγείας, αυτή η «μανία» άρχισε να υποχωρεί. Παρά ταύτα, σύντομα άρχισαν να… ξεπηδούν νέες καταναλωτικές τάσεις, που πλέον εστιάζονται στη θωράκιση του ανοσοποιητικού.
Financial Times: Αυτό το προϊόν είναι το νέο «χρυσάφι»
Σύμφωνα με τους Financial Times, τις τελευταίες εβδομάδες της έξαρσης του κορωνοϊού, το καταναλωτικό κοινό έχει αρχίσει να «στοκάρει» ένα άλλο προϊόν.
Διαβάστε στο economistas ποιο είναι το νέο «χρυσό» προϊόν, σε αυτή τη φάση της πανδημίας του κορωνοϊού.