Η αυξημένη διαφάνεια ενισχύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και μειώνει τους αντιληπτούς κινδύνους των διαδικτυακών και φυσικών αγορών, ενώ οι διαδραστικές εφαρμογές και τα συστήματα πληροφόρησης βελτιώνουν τις αγοραστικές επιλογές, προωθώντας πιο υγιεινές και οικονομικές λύσεις».
Αυτό αναφέρεται στα συμπεράσματα της πέμπτης ανάλυσης επικαιρότητας για το 2024 που κυκλοφόρησε σήμερα από το Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών με τίτλο: «Μπορεί η τεχνολογία καταναλωτικής πληροφόρησης και τεχνητής νοημοσύνης να «χτυπήσει» την ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ;».
Διαβάστε περισσότερα στο Economistas.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο