Isthmus Corridor Project: H απάντηση του Μεξικού στη Διώρυγα του Παναμά -Σιδηρόδρομος ενώνει Ατλαντικό με Ειρηνικό - iefimerida.gr

Isthmus Corridor Project: H απάντηση του Μεξικού στη Διώρυγα του Παναμά -Σιδηρόδρομος ενώνει Ατλαντικό με Ειρηνικό

Πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στη Διώρυγα του Παναμά
Πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στη Διώρυγα του Παναμά / Φωτογραφία αρχείου: AP Photo / Arnulfo Franco
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μερίδιο από τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων που γίνεται μέσω της Διώρυγας του Παναμά φιλοδοξεί να αποσπάσει το Μεξικό, το οποίο ξεκίνησε μια σιδηροδρομική υπηρεσία που συνδέει τις δύο ακτές της χώρας στον Ατλαντικό και τον Ειρηνικό.

Η σιδηροδρομική σύνδεση, στην αναβάθμιση της οποίας επενδύθηκαν 2,7 δισ. δολάρια, προορίζεται επίσης στην τόνωση της οικονομικής ανάπτυξης στο φτωχότερο νότιο τμήμα του Μεξικού, ενώ το ταξίδι για τη μεταφορά φορτίων και επιβατών από το Coatzacoalcos στον Κόλπο του Μεξικού μέχρι τη Σαλίνα Κρουζ στον Ειρηνικό διαρκεί τρεις ώρες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Μεξικό, Αντρές Μανουέλ Λόπεζ Ομπραντόρ, «όλες οι ασιατικές χώρες» έχουν δείξει ενδιαφέρον για τη σύνδεση αυτή λόγω της συμφόρησης πλοίων στη Διώρυγα του Παναμά.

Ωστόσο, οι επικριτές αντιτείνουν ότι η σιδηροδρομική γραμμή μπορεί να μεταφέρει μόνο ένα κλάσμα του όγκου του φορτίου που μεταφέρεται μέσω της διώρυγας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναζητούνται εναλλακτικές για τη Διώρυγα του Παναμά

Λόγω των μεγάλων καθυστερήσεων στη διέλευση πλοίων από τη χαμηλή στάθμη νερού στη Διώρυγα του Παναμά, που προκαλείται από την έλλειψη βροχοπτώσεων και την ξηρασία στην περιοχή, αναζητούνται επειγόντως εναλλακτικές λύσεις.

Η χαμηλή στάθμη των υδάτων έχει προκαλέσει μεγάλες καθυστερήσεις στα χρονοδιαγράμματα διέλευσης πλοίων και αυξημένο κόστος για τις επιχειρήσεις που βασίζονται στη Διώρυγα του Παναμά για το εμπόριο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κανονικά περίπου 40 πλοία περνούν ημερησίως από το κανάλι που συνδέει τον Ατλαντικό με τον Ειρηνικό, αλλά σύντομα μόνο 18 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, πετρελαιοφόρα, πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου και κρουαζιερόπλοια θα μπορούν να χρησιμοποιούν την Διώρυγα του Παναμά κάθε μέρα.

Μέρος του φορτίου ήδη φορτώνεται εκ νέου σε τρένα και να μεταφερθεί μέσω του Παναμά. Ορισμένες ναυτιλιακές εταιρείες αναπρογραμματίζουν τώρα και στέλνουν τα πλοία τους γύρω από το Ακρωτήριο Χορν στο νότιο άκρο της Νότιας Αμερικής, πράγμα που σημαίνει μια παράκαμψη πολλών χιλιάδων χιλιομέτρων, με αποτέλεσμα να επιμηκύνεται το ταξίδι από την Ευρώπη στη Νότια Ασία κατά περίπου μία εβδομάδα και έτσι αυξάνεται μαζικά το κόστος.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ