Οι ηλεκτρονικές αγορές, που κατέγραψαν κατακόρυφη άνοδο στο διάστημα της καραντίνας, είναι μια από τις καταναλωτικές συνήθειες που ήρθαν για να… μείνουν.
Πέρα από τη στροφή στην τηλεργασία, τα στοιχεία έρευνας του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) φανερώνουν ότι οι καταναλωτές επιμένουν στις ηλεκτρονικές αγορές, όχι τόσο για την αποφυγή του συνωστισμού, αλλά κυρίως για μεγαλύτερη ευκολία και ταχύτητα. Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), εκπροσωπεί το σύνολο της αγοράς του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και των υπηρεσιών αυτής, όπου αποτελείται από περισσότερες από 7.000 επιχειρήσεις και από την αρχή της πρωτοφανούς κρίσης καταγράφει σε εβδομαδιαία βάση τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τα τελευταία ευρήματα είναι αποκαλυπτικά.
Ερευνα: Τι αύξηση καταγράφεται στις ηλεκτρονικές αγορές
Η τάση αυτή ευνοεί ταυτόχρονα και τα φορολογικά έσοδα καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των συναλλαγών γίνονται με κάρτες και e-banking.
Διαβάστε στο economistas το ρεπορτάζ του Γιώργου Παππού για την έρευνα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και τις νέες καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων.