Μεγάλη ώθηση σημείωσαν οι διαδικτυακές πωλήσεις της IKEA κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, καθώς εκατομμύρια άνθρωποι μετέτρεψαν τα σπίτια τους σε πρόχειρα σχολεία και γραφεία.
Η εταιρεία ανέφερε σε ανακοίνωσή της, χθες, πως οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 45% τους τελευταίους 12 μήνες έως τον Αύγουστο, με πάνω από 4 δισεκατομμύρια επισκέψεις στην ιστοσελίδα της. Τα έπιπλα εξωτερικού χώρου ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία της σουηδικής εταιρείας, με τις πωλήσεις επίπλων γραφείου να αποδίδουν επίσης έντονα, δήλωσε εκπρόσωπος της IKEA στο CNN.
Η εταιρεία άρχισε να πωλεί διαδικτυακά σε τρεις νέες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας. Οι πωλήσεις μειώθηκαν συνολικά κατά 4% στα 39,6 δισεκατομμύρια ευρώ, με πολλά από τα καταστήματά της να αναγκάζονται να κλείσουν κατά την διάρκεια των lockdown για αρκετές εβδομάδες.
Επιστροφή, εν μέρει, στην κανονικότητα για τα καταστήματα της ΙΚΕΑ
Την ίδια ώρα, οι διαδικτυακές πωλήσεις παραμένουν υψηλές, ακόμη και μετά το άνοιγμα των καταστημάτων, πρόσθεσε. Ωστόσο, η σουηδική εταιρεία λιανικής πώλησης σχεδιάζει να συνεχίσει να ανοίγει τα φυσικά καταστήματά της παρά τις πρώτες αποδείξεις πως οι καταναλωτές ενδέχεται να μην επιστρέψουν στις παλιές τους αγοραστικές συνήθειες.
Γενικότερα, οι πωλήσεις οικιακών αγαθών διατηρήθηκαν σε καλύτερα επίπεδα από άλλες κατηγορίες κατά την διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, «μονώνοντας» τους λιανοπωλητές όπως η Ikea, από τον οικονομικό αντίκτυπο που οδήγησε σε εκτεταμένες απώλειες θέσεων εργασίας και τυχόν πτώχευση. Μάλιστα, η Ikea πρόσθεσε 6.000 υπαλλήλους στο παγκόσμιο εργατικό δυναμικό της, αυξάνοντας το σύνολο στους 217.000.
«Οι οικογένειες μετέτρεψαν τις κουζίνες σε σχολεία, τις κρεβατοκάμαρες σε χώρους εργασίας και τις αυλές σε λούνα παρκ»
«Η ζωή στο σπίτι έχει γίνει πιο σημαντική από ποτέ για τον κόσμο… κάτι που οδήγησε στην επαναδημιουργία του σπιτιού με πολλούς τρόπους» ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο Όμιλος Ingka, που διαχειρίζεται 374 καταστήματα Ikea.
«Οι οικογένειες μετέτρεψαν τις κουζίνες σε σχολεία, τις κρεβατοκάμαρες σε χώρους εργασίας και τις αυλές σε λούνα παρκ» πρόσθεσε η Ikea, περιγράφοντας το 2020 ως «έτος επιστροφής στο σπίτι».
Την ίδια ώρα, ο διευθύνων σύμβουλος της Inter Ikea, Τζον Αμπράχαμσον Ρινγκ, δήλωσε πως οι πελάτες εξακολουθούν να θέλουν να «αγγίξουν και να δοκιμάσουν» τα προϊόντα της. «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την αύξηση των πωλήσεων στο διαδίκτυο, αλλά και πολύ χαρούμενοι που οι πελάτες αγαπούν ακόμα τα καταστήματά μας» δήλωσε ο Ρινγκ σημειώνοντας πως 825 εκατομμύρια αγοραστές επισκέφθηκαν τα καταστήματα της Ikea κατά την διάρκεια της περιόδου αυτής.