Η άνοδος των τιμών των ειδών πολυτελείας έχει ως αποτέλεσμα να χάσουν πελάτες αλλά ενδεχομένως να οδηγήσει τις εταιρείες να πάρουν και μέτρα για να τους επαναπροσεγγίσουν.
Τα μέτρα αυτά θα μπορούσαν να είναι η επανεξέταση των αυξήσεων όσο και οι ευρύτερες προσφορές προϊόντων τους, σύμφωνα με την Bain & Co.
«Αυτή η στρατηγική δεν αποδίδει και υπάρχει μια αποξένωση των βασικών πελατών πολυτελείας και ακόμη, θα έλεγα, των πολύ πλούσιων πελατών», δήλωσε η Claudia D'Arpizio, εταίρος της Bain. «Οι αγοραστές αρχίζουν να αμφισβητούν τις τιμές αυτών των προϊόντων που είναι πάντα τα ίδια αλλά τώρα πωλούνται πολύ πιο ακριβά», δήλωσε σε συνέντευξή της.
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ στο economistas.gr.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο