Την παραίτησή της ανακοίνωσε η CEO της H&M, Helena Helmersson και πλέον τα ηνία του κολοσσού αναλαμβάνει ο Daniel Erver.
Ο Erver, ένας βετεράνος της εταιρείας που μέχρι σήμερα ήταν υπεύθυνος για το εμπορικό σήμα της H&M, αναλαμβάνει άμεσα. Η Helena Helmersson αποχώρησε μετά από τέσσερα χρόνια από τη θέση του CEO «με ανάμεικτα συναισθήματα», όπως δήλωσε.
Η ξαφνική αλλαγή ηγεσίας ήρθε την ώρα που H&M ανακοίνωσε χαμηλότερες πωλήσεις κατά 1% σε τοπικά νομίσματα και 4% χαμηλότερες σε ετήσια βάση στο τέταρτο τρίμηνο, οδηγώντας τις μετοχές σε πτώση έως και 11%, τη μεγαλύτερη ενδοσυνεδριακή πτώση των τελευταίων σχεδόν δύο ετών.
Η εταιρεία αγωνίζεται να διατηρήσει την αύξηση των πωλήσεων τα τελευταία χρόνια εν μέσω αυξανόμενου ανταγωνισμού
Υπό τη θητεία της Helmersson, η H&M έχασε το 1/5 της χρηματιστηριακής της αξίας, καθώς αντιμετώπιζε την πανδημία, τα επίμονα υψηλά επίπεδα αποθεμάτων που μόλις πρόσφατα άρχισαν να μετριάζονται και τον ανταγωνισμό από την αιώνια αντίπαλο Zara και τους νεοεισερχόμενους όπως η Shein.
Την Τετάρτη, η H&M επανέλαβε προηγούμενα μηνύματα ότι εστιάζει στον έλεγχο του κόστους και την κερδοφορία.
Επιφυλακτικοί οι αναλυτές
Οι αναλυτές, πάντως, σύμφωνα με το Bloomberg αμφισβήτησαν ότι η νέα ηγεσία θα φέρει και τις προσδοκώμενες αλλαγές. «Παραμένουμε μη πεπεισμένοι και πιστεύουμε ότι θα παρουσιάσει περιορισμένες πωλήσεις και χαμηλά περιθώρια κέρδους», δήλωσε ο αναλυτής της Bernstein, William Woods.
«Ο νέος διευθύνων σύμβουλος δεν θα έχει απαραίτητα την εντολή να λάβει τα ριζοσπαστικά μέτρα για την ανάκαμψη της επιχείρησης».