Είναι ένας από τους γιους του τρίτου πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο, του Μπερνάρ Αρνό, και, όπως αποδεικνύει, έχει μάθει πολλά από τον πατέρα του. Ο λόγος για τον Αλεξάντερ Αρνό, που αποδεικνύεται πως έχει το άγγιγμα του Μίδα, καθώς με ό,τι καταπιαστεί, το απογειώνει.
Ο γοητευτικός γιος του πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο είναι ο εγκέφαλος πίσω από τη νέα καμπάνια της Tiffany’s & Co με πρωταγωνιστές την Μπιγιονσέ και τον σύζυγό της, Τζέι Ζι.
Η πρώτη νίκη του Αλεξάντερ για την Tiffany's & Co
Ο 29χρονος Αλεξάντερ Αρνό, γιος του ιδρυτή της LVMH, Μπερνάρ Αρνό, διορίστηκε εκτελεστικός αντιπρόεδρος στην Tiffany & Co τον Ιανουάριο και, σε μια τεράστια νίκη για το διάσημη brand κοσμημάτων, η πρώτη κίνηση του Γάλλου επιχειρηματία ήταν να εξασφαλίσει τη συνεργασία με το διάσημο ζευγάρι, την Μπιγιονσέ και τον Jay-Z (το συγκρότημα The Carters, με άλλα λόγια), με την Μπιγιονσέ να ενσαρκώνει μια μοντέρνα εκδοχή της Όντρεϊ Χέπμπορν από την ταινία «Πρόγευμα στο Tiffany’s».
Σε ανάρτησή του στο Instagram, ο Αλεξάντερ Αρνό έγραψε: «Σήμερα, είμαστε περήφανοι που ανακοινώνουμε τη συνεργασία μας με την Μπιγιονσέ και τον Τζέι Ζι και γιορτάζουμε την πιο εμβληματική ιστορία αγάπης όλων των εποχών – About Love. Το About Love σηματοδοτεί πολλές πρωτιές – την πρώτη φορά που οι Κάρτερ εμφανίζονται μαζί σε μια δημόσια καμπάνια, την πρώτη φορά που το θρυλικό Tiffany Diamond 128,54 καρατίων (φορεμένο από την Μπιγιονσέ) εμφανίζεται σε μια καμπάνια και επίσης την πρώτη δημόσια εμφάνιση του πίνακα του Jean-Michel Basquiat για το Tiffany, «Equals Pi».
Και συνεχίζει: «Ως μεγάλος θαυμαστής των Carters, ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα να δουλέψω με τέτοιες δημιουργικές δυνάμεις και να κάνουμε μαγικά με αυτή την καμπάνια. Η καρδιά μου είναι γεμάτη ευγνωμοσύνη προς εσένα, Μπι και Τζέι. Και… είναι μόνον η αρχή».
Αυτή είναι η τελευταία σε μια σειρά νικών για τον Αλεξάντερ, ο οποίος παντρεύτηκε τη Ζεραλντίν Γκιγιότ, ιδρύτρια του γαλλικού brand αξεσουάρ D'Estrëe, στο Παρίσι, τον περασμένο μήνα. Και η σύζυγός του όμως δεν πάει πίσω. Σπούδασε στο Central Saint Martins στο Λονδίνο, πριν επιστρέψει στο Παρίσι το 2015 για να ιδρύσει την D'ESTRËE, η οποία δημιουργεί «αξεσουάρ μόδας υψηλής ποιότητας», συμπεριλαμβανομένων καπέλων και κοσμημάτων. Και η Μπιγιονσέ είναι μεταξύ των διασημότερων θαυμαστών της, με το brand να πουλά τα προϊόντα του σε περισσότερα από 100 καταστήματα σε όλο τον κόσμο.
Όσο για την πρόσφατη καμπάνια με την Μπιγιονσέ να φορά το διάσημο Tiffany Diamond, είναι η τελευταία κίνηση της εταιρείας για να προσελκύσει τους νεότερους σε ηλικία αγοραστές.
Το νέο σλόγκαν «Not Your Mother’s Tiffany» έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως στα social media και τις διαφημιστικές πινακίδες της Νέας Υόρκης και του Λος Άντζελες. Θα συνεργαστούν επίσης με την ηθοποιό της σειράς του Netflix «The Queen’s Gambit», Άνια Τέιλορ Τζόι, αλλά και την Ολυμπιονίκη και μοντέλο Εϊλίν Γκου σε επερχόμενες καμπάνιες.
Προχωρώντας ακόμη παραπέρα και σε μια προσπάθεια να διευρύνει την γκάμα πελατών, ο πολυτελής οίκος κοσμημάτων ανακοίνωσε τον Μάιο την κυκλοφορία των πρώτων ανδρικών δαχτυλιδιών αρραβώνα.
Ο Μπερνάρ Αρνό έχει δώσει σημαίνουσες θέσεις στα 4 παιδιά του -Τους προετοιμάζει για τη διαδοχή
Να σημειωθεί πως ο Μπερνάρ Αρνό, ο οποίος έχει πέντε παιδιά από δύο γάμους, έχει δώσει ανώτερους ρόλους στα brand της LVMH στα τέσσερα μεγαλύτερα παιδιά του -ο μικρότερος γιος του, Ζαν, είναι ακόμη μαθητής.
Η μοναχοκόρη του, η 45χρονη Ντελφίν, είναι διευθύντρια και εκτελεστική αντιπρόεδρος της Louis Vuitton, ο μεγαλύτερος γιος του, ο 43χρονος Αντουάν, ο οποίος παντρεύτηκε το μοντέλο από τη Ρωσία Ναταλία Βοντιάνοβα πέρυσι, είναι διευθύνων σύμβουλος της Berluti και επιβλέπει την εικόνα, τις επικοινωνίες και το περιβάλλον για την LVMH, και ο τρίτος γιος, ο 26χρονος Φρέντερικ, είναι διευθύνων σύμβουλος της Tag Heuer. Κάθε θέση παρακολουθείται στενά, ώστε να αποφασίσει μια μέρα ο 72χρονος Μπερνάρ Αρνό ποιος θα είναι ο διάδοχός του.
Ο Αλεξάντερ σπούδασε μηχανική, αποφοιτώντας από το γαλλικό Ecole Telecom ParisTech και την Ecole Polytechnique. Εργάστηκε στη McKinsey & Company και την KKR προτού ενταχθεί στην οικογενειακή επιχείρηση με θέση στη Fendi. Το 2017 διορίστηκε στη Rimowa, αφού έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφαση της LVMH να αγοράσει το 80% του μεριδίου της εταιρείας αποσκευών υψηλής τεχνολογίας έναντι 640 εκατομμυρίων ευρώ, την πρώτη εξαγορά της στη Γερμανία.
Υπό την τετραετή θητεία του Αλεξάντερ, η Rimowa συνεργάστηκε με τη μάρκα αθλητικών ενδυμάτων Supreme και έκανε μια μεγάλη καμπάνια στα social media για να προσελκύσει νεότερους, πιο μοντέρνους αγοραστές και influencers.
Όταν ανέλαβε το τελευταίο πόστο του, οι αναλυτές προέβλεψαν ότι η Tiffany’s & Co θα ανανεωθεί, ενώ θα προσπαθήσει να προσελκύσει και πελάτες από την Ασία.
Ο Αλεξάντερ εργάζεται υπό τον Μάικλ Μπούρκε, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο στη Louis Vuitton, ο οποίος επίσης προεδρεύει στην Tiffany’s & Co.
«Ο Μπερνάρ Αρνό ορίζει μια δίκαιη πορεία μεταξύ των αδελφών Αρνό, δοκιμάζοντάς τους» δήλωσε στο Bloomberg ο Φιλίπ Πελέ Κλαμούρ, αναπληρωτής καθηγητής στο HEC Paris. «Αυτό θα τους επιτρέψει να καταλάβουν εάν μπορούν να ηγηθούν ενός τέτοιου ομίλου».