Ο CEO της Coca-Cola δεν θέλησε να πιει το γνωστό αναψυκτικό στην πρώτη του συνάντηση με το προσωπικό -Ιδού γιατί - iefimerida.gr

Ο CEO της Coca-Cola δεν θέλησε να πιει το γνωστό αναψυκτικό στην πρώτη του συνάντηση με το προσωπικό -Ιδού γιατί

Ο CEO της Coca-Cola, James Quincey
Ο CEO της Coca-Cola, James Quincey / Φωτογραφία: Business Wire
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ:
ΣΟΦΙΑ ΠΑΦΤΟΥΝΟΥ

Τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας ηγέτης μια εταιρείας, είναι σίγουρα η καινοτομία, η ανατροπή καθιερωμένων πρακτικών και φυσικά η ανάληψη ρίσκου.

Απ΄ό,τι φαίνεται, και τα τρία τα διαθέτει ο James Quincey, CEO της The Coca-Cola Company, μιας εμβληματικής εταιρείας με ιστορία άνω των 100 ετών. Ο Quincey συμμετείχε σε συζήτηση με τον CEO της Adobe, Shantanu Narayen, πριν από μερικές ημέρες στο Adobe Summit 2025 που πραγματοποιήθηκε στο Λας Βέγκας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Quincey ξεκίνησε να εργάζεται στην Coca-Cola το 1996 και ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου το 2017. Μπροστά σε ένα κατάμεστο ακροατήριο, οι δύο CEOs συζήτησαν για το πώς ξεκίνησε η θητεία του στην κορυφή.

Γιατί ο Quincey αρνήθηκε να πιει Coca-Cola

Για την πρώτη του συνάντηση με τους εργαζομένους της Coca-Cola ως CEO, ο Quincey πήρε δύο τολμηρές αποφάσεις: δεν φόρεσε κοστούμι και το ρόφημα που είχε στα χέρια του δεν ήταν Coca-Cola. Όπως είπε, προσπαθούσε να στείλει δύο μηνύματα. Το πρώτο αφορούσε την πολιτισμική αλλαγή - εν ολίγοις, «ήρθε η ώρα να συμβαδίσουμε με την εποχή».

Η Coca-Cola εκείνη την περίοδο ήταν, όπως παραδέχεται, «πολύ τυπική, ιεραρχική και κολλημένη στις παλιές συνήθειες». «Έπρεπε να ξεφύγουμε από αυτό το πλαίσιο», ανέφερε χαρακτηριστικά και συνέχισε:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Αν ρωτήσεις τον κόσμο τι θυμάται από εκείνη την ημέρα, το βασικό ήταν: “φόρεσε τζιν και δεν ήταν καν Παρασκευή!” Και δεν έπινε Coca-Cola! Ήταν κάτι πολύ σημαντικό, ένα πολύ ισχυρό επικοινωνιακό μήνυμα».

Το δεύτερο μήνυμα αφορούσε το προϊόν. Όπως εξήγησε, υπήρχε η αντίληψη ότι «η Coke πρέπει πάντα να είναι πρώτη», και ότι «πρέπει να αγαπάς την Coke περισσότερο από όλα».

Αυτό όμως, σύμφωνα με τον Quincey, παγιδεύει την εταιρεία σε μια στρατηγική όπου επιβάλλεις το προϊόν, αντί να αφήνεις τους ανθρώπους να επιλέξουν. «Πουλάς αυτό που φτιάχνεις, αντί να φτιάχνεις αυτό που πουλάει».

Επέλεξε να επικοινωνήσει αυτές τις θέσεις μέσα από το ντύσιμο και την επιλογή ροφήματος, γιατί όπως είπε: «Τα πάντα επικοινωνούν. Δεν έχει σημασία τι λέει ο CEO, αλλά τι κάνει».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Αν κάτι δεν λειτουργεί, πρέπει να φύγει» δηλώνει και το κάνει πράξη, καθώς κατά τη διάρκεια της πανδημίας, διέκοψε προϊόντα που δεν απέδιδαν.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ