Την ανθεκτικότητα της επιβεβαίωσε η Forthnet και στο 6μηνο του 2019 σύμφωνα με την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της με την διατήρηση του EBITDA στα περσινά επίπεδα και την καταγραφή αύξησης του περιθωρίου EBITDA ως ποσοστού επί των πωλήσεων.
H Forthnet επιβεβαιώνει την πρόταση της Alter Ego
Πρόταση της Alter Ego για την Forthnet
Και όλα αυτά σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από την υπερφορολόγηση της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης και τον αθέμιτο ανταγωνισμό σε σχέση με τις πολυεθνικές εταιρείες που παρέχουν παρόμοιες υπηρεσίες χωρίς να υπόκεινται στα ανάλογα φορολογικά βάρη. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Forthnet, η εταιρεία αριθμεί 899 χιλιάδες συνδρομές λιανικής, εξυπηρετώντας 656 χιλιάδες μοναδικά νοικοκυριά, 549 χιλιάδες συνδρομητές broadband και 459 χιλιάδες συνδρομητές Pay TV λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο. Παράλληλα, η Forthnet σημείωσε ενίσχυση των εσόδων από εταιρικούς πελάτες κατά 4,2%. Παράλληλα, η Forthnet προετοιμάζεται για την είσοδο της στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας ως ιδεατός πάροχος (MVNO) στις αρχές του 2020, μετά την υπογραφή σχετικής συμφωνίας με τη Vodafone σε συνέχεια ρυθμιστικών αποφάσεων που, μετά από πολλά χρόνια, εξομοιώνουν το ελληνικό πλαίσιο αγοράς κινητής τηλεφωνίας με αυτό των λοιπών ευρωπαϊκών χωρών. Την ίδια στιγμή η Forthnet επιβεβαίωσε την στρατηγική της τοποθέτηση στις μεταδόσεις αποκλειστικού αθλητικού περιεχομένου καθώς επέκτεινε μέχρι και το 2023 την συνεργασία της με την EuroLeague. Έτσι η κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση στο χώρο του μπάσκετ με την εξασφαλισμένη συμμετοχή του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού, θα συνεχίσει να προβάλλεται αποκλειστικά από τα κανάλια Novasports.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet, κ. Πάνος Παπαδόπουλος δήλωσε: «Στο Α’ Εξάμηνο του 2019 διατηρήσαμε το επίπεδο του EBITDA στα περσινά επίπεδα και καταγράψαμε αύξηση του περιθωρίου EBITDA ως ποσοστού επί των πωλήσεων, επιβεβαιώνοντας την ανθεκτικότητα της εταιρείας μας σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από την υπερφορολόγηση της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης και τον αθέμιτο ανταγωνισμό σε σχέση με τις πολυεθνικές εταιρείες που παρέχουν παρόμοιες υπηρεσίες. Παράλληλα, προχωρούμε με εντατικούς ρυθμούς προς τον στόχο μας να προσφέρουμε στις αρχές του 2020 και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας (μέσω μοντέλου MVNO) παρέχοντας συνολική κάλυψη των αναγκών της ελληνικής οικογένειας για ψυχαγωγία και επικοινωνία. Ταυτόχρονα, επιβεβαιώσαμε την στρατηγική μας τοποθέτηση στις μεταδόσεις αποκλειστικού αθλητικού περιεχομένου καθώς επεκτείναμε μέχρι και το 2023 την συνεργασία μας με την κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση στο χώρο του μπάσκετ, την EuroLeague».