Η αβεβαιότητα που σκόρπισε ο πόλεμος στην Ουκρανία, αλλά και η ανησυχία που έχει προκαλέσει η νέα μετάλλαξη του κορωνοϊού, ενισχύει την άποψη ότι η φετινή τουριστική σεζόν, θα είναι ακόμα δυσκολότερη.
Από αυτήν τη μικρότερη- όπως όλα δείχνουν- πίτα, σε σχέση με τις αρχικές προσδοκίες κι εκτιμήσεις, οι ανταγωνιστές της Ελλάδας θα διεκδικήσουν μεγαλύτερο μερίδιο, ποντάροντας είτε στο ότι είναι πιο μακριά από τα «καυτά» μέτωπα (Πορτογαλία, Ισπανία) είτε στο χαμηλότερο κόστος του τουριστικού «πακέτου» (Τουρκία).
Η Ελλάδα από τη μεριά της θα «πατήσει» στις σχέσεις που «έχτισε» με τους μεγάλους tour operators τους προηγούμενους μήνες, καθώς και στο εξαιρετικό προφίλ που έχει καλλιεργήσει στους διεθνείς τουριστικούς οδηγούς, με τα αφιερώματα να διαδέχονται το ένα το άλλο.
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ του Γιώργου Παππού στο economistas.gr.