Μια «φλέβα χρυσού» στις διεθνείς αγορές τροφίμων αναζητούν οι Έλληνες παραγωγοί.
Πλέον, όλοι οι άνθρωποι του κλάδου γνωρίζουν ότι ο σκληρός ανταγωνισμός δεν μπορεί να «χτυπηθεί» με ποσότητα και χαμηλές τιμές, αλλά με υψηλής ποιότητας προϊόντα. Μια τέτοια αγορά είναι η γερμανική, όπου η ελληνική παρουσία σαφώς ενισχύθηκε τα τελευταία χρόνια, όμως υπάρχουν ακόμα περιθώρια βελτίωσης. Σύμφωνα με το economistas.gr, το 2020 η Ελλάδα εξήγε τρόφιμα και ποτά αξίας 845,6 εκ.€ από 771 εκ.€, που σημαίνει αύξηση κατά 74,6 εκ.€ ή ποσοστό 9,6%.
Ελληνική «έφοδος» στη γερμανική αγορά τροφίμων -Οι στόχοι
Η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε σε φρούτα, έλαια, γαλακτοκομικά, λαχανικά και στα παρασκευάσματα φρούτων και λαχανικών.
Διαβάστε στο economistas το ρεπορτάζ του Γιώργου Παππού για την ελληνική «έφοδο» στη γερμανική αγορά τροφίμων και τους στόχους των παραγωγών.