Κάθε λόγο να… τρίβουν τα χέρια τους, έχουν στο υπουργείο Οικονομικών, καθώς η λαίλαπα της πανδημίας αφήνει τουλάχιστον ένα θετικό: την εντυπωσιακή αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών.
Το τι σημαίνει να περνάει από το ηλεκτρονικό κανάλι, ολοένα και μεγαλύτερος τζίρος της αγοράς είναι προφανές για τον περιορισμό της φοροδιαφυγής και το «μάζεμα» της «τρύπας» από τα έσοδα του ΦΠΑ, που υπολογίζεται σε 5-6 δις ευρώ ετησίως.
Αλλά και για τις ίδιες τις επιχειρήσεις, που επένδυσαν στα e- shops, τα οφέλη αποτυπώνονται στις κλαδικές μελέτες, όπου φαίνεται ότι οι απώλειες τζίρου ήταν λιγότερες σε σχέση με τις επιχειρήσεις, που έμειναν στα φυσικά καταστήματα και μόνο.
Τα στοιχεία της Eurostat είναι λίαν αποκαλυπτικά, καθώς φαίνεται ότι σε πολλές περιπτώσεις χωρών, η πανδημία και οι περιορισμοί που επέβαλε, λειτούργησαν ως καταλύτης, προκειμένου όλο και περισσότεροι χρήστες του Ίντερνετ να κάνουν και την επόμενη κίνηση: να αγοράζουν διαδικτυακά.
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ του Γιώργου Παππού στο economistas.gr.