Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε το «πράσινο φως» για την καθολική εφαρμογή του ηλεκτρονικού τιμολογίου στις ελληνικές επιχειρήσεις από την 1η Ιουλίου. Το νέο μέτρο στοχεύει στη βελτίωση της διαφάνειας, στη μείωση της φοροδιαφυγής και στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων, καθιστώντας την ηλεκτρονική υποβολή τιμολογίων υποχρεωτική.
Μέχρι σήμερα, ήταν υποχρεωτική για τις συναλλαγές με δημόσιους φορείς (B2G), ενώ η διαβίβαση των παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA είναι ήδη υποχρεωτική για όλους.
Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι οι επιχειρήσεις που δεν έχουν υιοθετήσει ακόμα ένα σύστημα ηλεκτρονικής τιμολόγησης οφείλουν να το κάνουν άμεσα. Για την υλοποίηση αυτή, η επιλογή ενός πιστοποιημένου παρόχου, όπως η SOFTONE IMPACT, ο οποίος είναι πιστοποιημένος από την ΑΑΔΕ, εξασφαλίζει τη συμμόρφωση με τη νομοθεσία και αποτελεσματική διαχείριση των παραστατικών.
Γιατί να επιλέξετε το EINVOICING της SOFTONE IMPACT;
Αρχικά να αναφέρουμε ότι η SOFTONE IMPACT είναι από τους πρώτους Παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης που έλαβαν πιστοποίηση από την ΑΑΔΕ και η δημοφιλέστερη επιλογή αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά. Η υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης EINVOICING εξασφαλίζει τη βελτίωση της αξιοπιστίας των συναλλαγών, επιτρέποντας την εύκολη αυθεντικοποίηση και διαβίβαση παραστατικών σε πραγματικό χρόνο στην πλατφόρμα myDATA. Υποστηρίζει όλα τα είδη παραστατικών – B2B, B2G, B2C και τις 2 φάσεις του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής, ενώ είναι απόλυτα συμβατή με οποιοδήποτε εμπορικό πρόγραμμα ή ERP που χρησιμοποιεί η επιχείρηση, χωρίς να απαιτεί αναβάθμιση ή αλλαγή λογισμικού.
Η υπηρεσία βασίζεται στο cloud, προσφέροντας κορυφαία ασφάλεια και ευελιξία. Δεν απαιτεί επένδυση σε εξοπλισμό ή hardware, ενώ οι αναβαθμίσεις γίνονται αυτόματα, εξασφαλίζοντας πλήρη συμμόρφωση με τη νομοθεσία. Επιπλέον, προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε επιχείρησης, επιτρέποντας την εύκολη διαχείριση αυξανόμενου όγκου συναλλαγών με ελάχιστο κόστος και προσπάθεια.
Τα οφέλη στις B2B συναλλαγές
Σε επίπεδο πωλήσεων μεταξύ επιχειρήσεων (Β2Β), το EINVOICING έχει να επιδείξει μία σειρά από εξαιρετικά πλεονεκτήματα όπως:
• Σημαντική μείωση κόστους σε σχέση με τη χειροκίνητη διαδικασία εκτύπωσης και αποστολής παραστατικών.
• Τα φορολογητέα κέρδη μειώνονται μέσω της προσαύξησης κατά 100%, όλων των δαπανών που αφορούν το πρώτο έτος χρήσης της υπηρεσίας EINVOICING.
• Ο απαιτούμενος χρόνος τήρησης των φορολογικών στοιχείων και βιβλίων που υπόκεινται σε έλεγχο από την ΑΑΔΕ περιορίζεται κατά δύο.
• Το διάστημα επιστροφής φόρου περιορίζεται στις 45 ημέρες.
• Τα τιμολόγια εισπράττονται σε λιγότερες μέρες, περιορίζοντας δραστικά τον χρόνο επεξεργασίας και παράδοσής τους.
Η καθολική εφαρμογή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τις επιχειρήσεις, καθώς προσφέρει σειρά πλεονεκτημάτων τόσο στη μείωση του κόστους όσο και στην αύξηση της αποτελεσματικότητας. Επιλέγοντας την υπηρεσία EINVOICING της SOFTONE IMPACT, οι επιχειρήσεις όχι μόνο εξασφαλίζουν συμμόρφωση με τις νομοθετικές απαιτήσεις, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους, αλλά ενισχύουν τη διαφάνεια των συναλλαγών τους, αυτοματοποιούν τις διαδικασίες και βελτιώνουν τη συνολική τους απόδοση. Η μετάβαση στην ηλεκτρονική τιμολόγηση με το EINVOICING ανοίγει τον δρόμο για μια πιο σύγχρονη, αξιόπιστη και ασφαλή διαχείριση των επιχειρηματικών διαδικασιών.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη SOFTONE IMPACT και την υπηρεσία EINVOICING εδώ.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις λύσεις της SOFTONE, μέλος του Ομίλου Olympia, εδώ.