Ταχύτερη αποκατάσταση των βλαβών και βελτιστοποίηση της ποιότητας υπηρεσιών και εξυπηρέτησης υπόσχεται ο ΔΕΔΔΗΕ με την ψηφιοποίηση του δικτύου Μέσης Τάσης που ολοκληρώθηκε και επιτρέπει καλύτερη εποπτεία του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας, ψηφιακά σε οθόνες, σε αντίθεση με το παρελθόν που γινόταν μέσω χαρτών.
«Με την ψηφιοποίηση του Δικτύου, η εξυπηρέτηση των πελατών αναβαθμίζεται καθώς γίνεται αμεσότερη, ταχύτερη και πιο στοχευμένη. Ειδικά για τις περιπτώσεις βλαβών, προγραμματισμένων διακοπών ή κρίσεων λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων, ο χρόνος αποκατάστασης επιταχύνεται, καθώς πλέον εντοπίζονται αμεσότερα όλα τα απαιτούμενα, απαραίτητα στοιχεία του Δικτύου.
Παράλληλα παρέχεται αμεσότερη πληροφόρηση για ζητήματα που αφορούν στις υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ (όπως νέα αιτήματα ΑΠΕ, σταθμούς φόρτισης, εκτέλεση έργων πλησίον του Δικτύου κα.)», επισημαίνει ο Διαχειριστής. «Mέσω του GIS, o ΔΕΔΔΗΕ, συλλέγει δεδομένα και λαμβάνει την ακριβή θέση των ορατών στοιχείων του Δικτύου, με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων όπως τα Μobile Μappers, εξοπλισμένα με LiDAR (τεχνολογία που βασίζεται στην εκπομπή παλμικής ακτινοβολίας λέιζερ) και κάμερες 360ο. Με τον τρόπο αυτό, έχει τη δυνατότητα, τόσο για καλύτερη προετοιμασία σε επίπεδο πρόληψης και συντήρησης, όσο και για τον συντονισμό των ενεργειών του σε περιπτώσεις κρίσεων και βλαβών».