«Βομβαρδισμός» αιτημάτων στο τηλεφωνικό κέντρο της ΑΑΔΕ -Πελαγωμένοι οι φορολογούμενοι - iefimerida.gr

«Βομβαρδισμός» αιτημάτων στο τηλεφωνικό κέντρο της ΑΑΔΕ -Πελαγωμένοι οι φορολογούμενοι

Χαμός με τα τηλεφωνήματα στην ΑΑΔΕ / Η εικόνα από γυναίκα που περπατά στην Αθήνα
Πήρε «φωτιά» το τηλεφωνικό κέντρο της ΑΑΔΕ / Φωτογραφία: SOOC/GEORGE VITSARAS
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Βουλιάζει» από αιτήματα φορολογούμενων το τηλεφωνικό κέντρο της ΑΑΔΕ τους τελευταίους μήνες.

Αν το δει κανείς από τη σκοπιά της εξυπηρέτησης των φορολογούμενων από το ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της ΑΑΔΕ, θα μπορούσε να πει ότι δεν ζούμε, πλέον, σε τριτοκοσμικές συνθήκες, όπου οι υπάλληλοι βαριούνται ή κρύβονται. Κι αυτό είναι το καλό της υπόθεσης, είναι το κερδισμένο στοίχημα της ΑΑΔΕ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν το δει κανείς, όμως, από τη σκοπιά των πολιτών, που νιώθουν πελαγωμένοι μπροστά στον κυκεώνα διατάξεων, εγκυκλίων, αποφάσεων, μπορεί να πει με ασφάλεια ότι βρισκόμαστε ακόμα πολύ μακριά από την κωδικοποίηση και την απλοποίηση της φορολογικής νομοθεσίας. Κι αυτό είναι το στοίχημα του υπουργείου Οικονομικών, που έχει κάθε λόγο να επιθυμεί τη βελτίωση των δεικτών Φορολογικής Ανταγωνιστικότητας, όπου η Ελλάδα είναι… ουραγός.

Χιλιάδες αιτήματα στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων

Από τον περασμένο Μάιο ως τις 6 Οκτωβρίου, το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων της ΑΑΔΕ ανταποκρίθηκε σε πάνω από 20.100 αιτήματα εξυπηρέτησης.

Διαβάστε όλο το ρεπορτάζ του Γιώργου Παππού για το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων της ΑΑΔΕ στο economistas.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ