«Βουλιάζει» από αιτήματα φορολογούμενων το τηλεφωνικό κέντρο της ΑΑΔΕ τους τελευταίους μήνες.
Αν το δει κανείς από τη σκοπιά της εξυπηρέτησης των φορολογούμενων από το ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της ΑΑΔΕ, θα μπορούσε να πει ότι δεν ζούμε, πλέον, σε τριτοκοσμικές συνθήκες, όπου οι υπάλληλοι βαριούνται ή κρύβονται. Κι αυτό είναι το καλό της υπόθεσης, είναι το κερδισμένο στοίχημα της ΑΑΔΕ.
«Βραχυκύκλωμα» στην ΑΑΔΕ: Σε χαμηλά επίπεδα η βεβαίωση φόρων
Αν το δει κανείς, όμως, από τη σκοπιά των πολιτών, που νιώθουν πελαγωμένοι μπροστά στον κυκεώνα διατάξεων, εγκυκλίων, αποφάσεων, μπορεί να πει με ασφάλεια ότι βρισκόμαστε ακόμα πολύ μακριά από την κωδικοποίηση και την απλοποίηση της φορολογικής νομοθεσίας. Κι αυτό είναι το στοίχημα του υπουργείου Οικονομικών, που έχει κάθε λόγο να επιθυμεί τη βελτίωση των δεικτών Φορολογικής Ανταγωνιστικότητας, όπου η Ελλάδα είναι… ουραγός.
Χιλιάδες αιτήματα στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων
Από τον περασμένο Μάιο ως τις 6 Οκτωβρίου, το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων της ΑΑΔΕ ανταποκρίθηκε σε πάνω από 20.100 αιτήματα εξυπηρέτησης.