Τα μη αλκοολούχα ποτά κυκλοφορούν εδώ και πολύ καιρό, όμως η άνθηση που παρουσιάζουν το τελευταίο διάστημα είναι εντυπωσιακή.
Η άνοδος τους ξεκίνησε ένα με δύο χρόνια πριν την πανδημία, με μπαρ μη αλκοολούχων ποτών να έχουν δημιουργηθεί σε αρκετές πόλεις των Ηνωμένων Πολιτειών ως η «νηφάλια επιλογή».
Τα τελευταία χρόνια, οι μεγαλύτερες εταιρείες ποτών, συμπεριλαμβανομένης της Heineken, της AB InBev και της Molson Coors, έχουν αρχίσει να προσφέρουν όλο και περισσότερες επιλογές μη αλκοολούχων ποτών. Ενώ το ίδιο ισχύει και για μικρότερες εταιρείες.
Σχετικά με την αγορά αλκοολούχων ποτών, η αγορά των μη αλκοολούχων ποτών είναι ακόμα σχετικά μικρή. Αλλά καθώς οι πωλήσει αλκοολούχων ποτών μειώνονται, οι πωλήσεις μη αλκοολούχων αυξάνονται διαρκώς.
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στο economistas.gr.