Αυξήθηκαν τον Φεβρουάριο οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων στην ΕΕ -Τι προτίμησαν οι Ευρωπαίοι - iefimerida.gr

Αυξήθηκαν τον Φεβρουάριο οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων στην ΕΕ -Τι προτίμησαν οι Ευρωπαίοι

Αυτοκίνητα
Φωτογραφία: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 10,1% τον Φεβρουάριο του 2024, σε σχέση με πέρυσι, με τα βενζινοκίνητα μοντέλα να διατηρούν το προβάδισμά τους ως η πιο δημοφιλής επιλογή για τους Ευρωπαίους.

Το μερίδιο αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία να παραμένει σταθερό στο 12%. Τα βενζινοκίνητα μοντέλα παρέμειναν η κύρια επιλογή για τους αγοραστές, ακολουθούμενα από τα υβριδικά-ηλεκτρικά. Οι πωλήσεις ντίζελ μειώθηκαν στις περισσότερες μεγάλες αγορές, εκτός από τη Γερμανία, αναφέρει η ACEA (Ένωση Ευρωπαϊκών Κατασκευαστών Αυτοκινήτων).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τον Φεβρουάριο του 2024, η αγορά αυτοκινήτου της ΕΕ αυξήθηκε κατά 10,1% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι, φτάνοντας τις 883.608 μονάδες. Μεταξύ των τεσσάρων μεγάλων αγορών της ΕΕ, η Γαλλία (+13%) και η Ιταλία (+12,8%) σημείωσαν διψήφια αύξηση, με την Ισπανία (+9,9%) και τη Γερμανία (+5,4%) να ακολουθούν.

Τους δύο πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους, οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 11,2% ή σε 1,7 εκατομμύρια μονάδες. Οι μεγάλες αγορές του μπλοκ κατέγραψαν σταθερή ανάπτυξη, με τη Γερμανία (+11,8%), την Ιταλία (+11,7%), τη Γαλλία (+11,2%) και την Ισπανία (+8,7%) να καταγράφουν υψηλά μονοψήφια ή διψήφια ποσοστά.

Τον Φεβρουάριο, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία κατείχαν μερίδιο αγοράς 12% (σταθερό σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2023), ενώ τα υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατέλαβαν σχεδόν το 29%. Το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς των αυτοκινήτων βενζίνης και ντίζελ ήταν 48,4% τον Φεβρουάριο του 2024, σημειώνοντας μείωση από 51,9% πέρσι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Τον Φεβρουάριο του 2024, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία αυξήθηκαν κατά 9% σε 106.187 μονάδες, διατηρώντας σταθερό μερίδιο αγοράς 12%. Μεταξύ των τεσσάρων μεγαλύτερων αγορών, το Βέλγιο (+66,9%), η Γαλλία (+31,8%) και η Ολλανδία (+20,9%) σημείωσαν σημαντικά διψήφια «κέρδη», ενώ οι εγγραφές στη Γερμανία μειώθηκαν κατά 15,4%.

Οι πωλήσεις νέων υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 24,7%, λόγω της σημαντικής ανάπτυξης στις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές: Γαλλία (+41,5%), Ισπανία (+26,5%), Γερμανία (+16,4%) και Ιταλία (+16,1%), που αντιπροσωπεύουν συνολικά πάνω από το 70% των πωλήσεων στην ΕΕ. Οι πωλήσεις ανήλθαν σε 255.511, αντιπροσωπεύοντας το 28,9% της αγοράς.

Οι εγγραφές plug-in υβριδικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν επίσης κατά ένα αξιοσημείωτο 11,6% στις 64.351 μονάδες, λόγω της σταθερής ανάπτυξης σε βασικές αγορές όπως η Γερμανία (+22,3%), το Βέλγιο (+21,8%) και η Γαλλία (+11,8%). Τα plug-in υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν πλέον το 7,3% των πωλήσεων αυτοκινήτων στην ΕΕ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βενζινοκίνητα και ντίζελ

Τον Φεβρουάριο του 2024, η αγορά βενζινοκίνητων αυτοκινήτων της ΕΕ επεκτάθηκε κατά 6,1%, κυρίως λόγω των αυξήσεων στις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές, ιδίως στην Ιταλία (+33,4%), μαζί με την Ισπανία (+3,7%), τη Γερμανία (+2,3%) και Γαλλία (+2,1%). Αν και η βενζίνη παραμένει η πιο δημοφιλής πηγή ενέργειας μεταξύ των αγοραστών, το μερίδιο αγοράς της μειώθηκε από 36,9% σε 35,5% φέτος.

Αντίθετα, η αγορά αυτοκινήτων ντίζελ της ΕΕ συρρικνώθηκε κατά 5,1% τον Φεβρουάριο. Πτώση καταγράφηκε σε αρκετές αγορές, μεταξύ των οποίων τρεις από τις μεγαλύτερες: Γαλλία (-30,5%), Ισπανία (-17,4%) και Ιταλία (-11,8%). Η Γερμανία απέκλινε από αυτή την τάση, με τις πωλήσεις ντίζελ να αυξάνονται κατά 9,7%. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων ντίζελ έφτασαν τις 113.891 μονάδες, αντιπροσωπεύοντας μερίδιο αγοράς 12,9%, από 15% πέρσι.

AΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ